Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju” (branża sanitarna i elektryczna)”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju” (branża sanitarna i elektryczna)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju”. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej – edycja 2017. Zadanie realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Utworzenie nowego produktu turystycznego (turystyka sportowa) w celu pobudzenia rozwoju gospodarczego”. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju” w branżach: elektrycznej i sanitarnej. Zakres zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem: przebudowy 4 boisk piłkarskich, 2 kortów tenisowych, budowy boiska wielofunkcyjnego, kortu do squasha, placu do jazdy na rolkach, remontem istniejącego budynku szatniowego oraz zagospodarowaniem terenu, w tym:  - w branży elektrycznej: oświetleniem terenu, zasilaniem pompy zraszania, zasilaniem oświetlenia podstawowego boisk, zasilaniem tablicy wyników, zasilaniem szaf nagłośnienia, instalacją teletechniczną;  - w branży sanitarnej: instalacją wodociągową, kanalizacją deszczową odprowadzająca wody deszczowe z istniejącego budynku oraz projektowanych boisk i kortów tenisowych, instalacją wewnętrzną kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej dla istniejącego budynku, zraszaniem boisk. 1.2 Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid. 109 i 110 obręb ewidencyjny 0010 Busko-Zdrój. 1.3 Szczegółowy zakres prac określają: • Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa stadionu sportowego przy ul.Kusocińskiego w Busku-Zdroju” oraz Projekt budowlany zamienny „Przebudowa stadionu sportowego przy ul.Kusocińskiego w Busku-Zdroju”. Dla przedmiotowego zadania Zamawiający uzyskał Decyzję o pozwoleniu na budowę Nr 662/16 z dnia 27.01.2017r., zmienioną Decyzją Nr 678/18 z dnia 29.01.2019r. rzedmiotowa dokumentacja obejmuje zakres I etapu prac (objętego zakresem niniejszego zamówienia) oraz II etapu (przeznaczonego do realizacji w terminie późniejszym) W ramach II etapu prac zostanie wykonane: - budynek zaplecza administracyjno-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi - przebudowa płyty boiska głównego obejmująca wykonanie: instalacji wodociągowej, systemu zraszania, kanalizację deszczową, - nagłośnienie; • Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; • Umowa z wykonawcą robót. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, c) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, d) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, e) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, f) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, g) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy. j) Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój, k) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, l) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, m) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, n) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, o) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, p) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych, q) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, r) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, s) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, w) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, x) poświadczenie terminu zakończenia robót, y) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, z) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, aa) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, bb) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, cc) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, dd) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, ee) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z postępu realizowanych zadań z uwzględnieniem: - stanu zaawansowania inwestycji, - informacji o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, - analizy zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem, - udokumentowania i opisanie zakresów robót zanikających i ulegających zakryciu, - ogólnego opisu analizy ryzyka realizowanych zadań oraz podjętych działań zaradczych, - opisu trudności w realizacji zadań, - planowanych prac w następnym okresie sprawozdawczym. Raport winien zostać przekazany do siedziby Zamawiającego w ciągu 7 dni po zakończeniu danego miesiąca, będącego okresem sprawozdawczym, w wersji papierowej oraz w elektronicznej edytowalnej. ff) obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją. Przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży elektrycznej i sanitarnej na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy. Przy czym wymaga się, aby częstotliwość wizyt na budowie w/w inspektorów wynosiła minimum 2 razy w tygodniu do końca realizacji inwestycji. gg) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, hh) uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą. ii) raportowania inwestycji w sposób wymagany umową. jj) udział w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z inwestycją. kk) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach