Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Kompleksowe zachowanie i zabezpieczenie obiektów zabytkowych i dziedzictwa kulturowego w Szydłowie oraz dostosowanie ich do funkcji kulturalnych i turystycznych”

Gmina Szydłów ogłasza przetarg

  • Adres: 28225 Szydłów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 545 125 , fax. 413 545 125
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
    ul. Rynek 2
    28225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 545 125, fax. 413 545 125
    REGON: 29101081400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Kompleksowe zachowanie i zabezpieczenie obiektów zabytkowych i dziedzictwa kulturowego w Szydłowie oraz dostosowanie ich do funkcji kulturalnych i turystycznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Szydłów, pn. „Kompleksowe zachowanie i zabezpieczenie obiektów zabytkowych i dziedzictwa kulturowego w Szydłowie oraz dostosowanie ich do funkcji kulturalnych i turystycznych” Przedmiotem zamówienia jest: nadzór inwestorski przy realizacji w/w zadania, a w szczególności podzielone na zadania: Zadanie 1- Nadzór inwestorski robót budowlanych i konserwatorskich Wykonywanie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z projektem oraz obowiązującymi przepisami, w poszczególnych zadaniach, w zakresie: a) konstrukcyjno – budowlanym b) drogowym, c) instalacji i sieci elektrycznych, d) instalacji i sieci gazowych e) instalacji centralnego ogrzewania, cwu i wentylacji f) sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej 1) Sporządzanie raportów miesięcznych, interwencyjnych i rozliczeniowych z zaawansowania robót budowlanych na poszczególnych zadaniach wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, 2) Kontrola kosztorysów na etapie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych w/w zadań i kosztorysów powykonawczych, w zakresie zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym oraz przepisami budowlano-technicznymi. 3) Udział w czynnościach odbioru i rozliczania zadania, a w szczególności: a) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, b) Reprezentowanie zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, e) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, f) Informowanie zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji. 4) Sprawdzenie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych oraz przygotowanie propozycji ewentualnych niezbędnych zmian i modyfikacji tego dokumentu. 5) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy. 6) Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie obsługi geodezyjnej oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. 7) Pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami oraz rozwiązywanie problemów w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań dodatkowych lub zamiennych. 8) Kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy o realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 9) Kontrola, jakości i ilości wykonanych robót i częściowe ich odbiory oraz kontrola, jakości zastosowanych materiałów i ich zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu. 10) Stałe (co najmniej co miesięczne), w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, prowadzenie cyfrowej dokumentacji fotograficznej wykonanych robót, w szczególności zanikających oraz w przypadkach wystąpienia ewentualnych usterek. Kopia dokumentacji powinna być przekazywana sukcesywnie zamawiającemu. 11) Sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z wykonawcą. 12) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pełniący nadzór inwestorski. 13) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez wykonawcę robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego. 14) Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez wykonawcę. 15) Udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 16) Wzywanie w imieniu zamawiającego projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień. 17) Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, robót z art. 67 ustawy Pzp lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień. 18) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub robót z art. 67 ustawy Pzp, prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia. 19) Opracowanie protokołów konieczności, oraz opinii i uzasadnień: a) na roboty dodatkowe nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej warunkujące wykonanie robót objętych umową podstawową oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. b) na roboty zamienne wraz z opracowaniem dokumentacji zamiennej potwierdzonej przez projektantów oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego 20) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót, nie rzadziej niż raz na miesiąc (włącznie z przygotowaniem i archiwizacją protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będą Wykonawca robót. W przypadkach koniecznych zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie. 21) Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, w tym niezbędnych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22) Przyjęcie od wykonawcy inwentaryzacji powykonawczej oraz skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej. 23) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniem. 24) Weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji wraz z dokonanym opracowaniem analitycznym. 25) Kontrola umów i rozliczeń Wykonawcy robót z jego Podwykonawcami Zadanie 2- Nadzór archeologiczny 1) Wykonywanie nadzoru archeologicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w poszczególnych zadaniach, w zakresie: a) nadzoru archeologicznego i badań ratowniczych wraz z opracowaniem tych badań w zakresie określonym przepisami szczegółowymi, 2) Udział w czynnościach odbioru i rozliczania zadania. 3) Udział w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z inwestycją. 4) Prowadzenie dokumentacji badań archeologicznych ( opisową, rysunkową, fotograficzną) wraz z opracowaniem wyników badań archeologicznych w formie sprawozdania i przekazanie ich Zamawiającemu i Świętokrzyskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków w Kielcach oraz inne niezbędne prace w zakresie badań archeologicznych wynikające z przepisów prawa oraz zaleceń organów uprawnionych do ich wydawania. 5) Udział w naradach koordynacyjnych na budowie. 6) Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość wykonywanych robót budowlanych. Zadanie 3- Nadzór inwestorski ekspozycji muzealnej 1) Wykonywanie nadzoru inwestorskiego ekspozycji muzealnej w zakresie zgodności z projektem wykonawczym i założeniami określonymi w koncepcji scenariusza wystawy, 2) Potwierdzanie wykonanych prac, jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, 3) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 4) Rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu prac dodatkowych lub zamiennych, 5) Sprawdzanie, jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów, dostarczonych elementów ekspozycji, 6) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez wykonawcę wystawy i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegółowień, rozwiązań projektowych i innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego. 7) Sprawdzania programów multimedialnych, tablic i paneli graficznych, filmów i innych elementów pod względem zgodności z projektem wykonawczym i scenariuszem wystawy. 8) Sprawdzanie parametrów sprzętu komputerowego i multimedialnego, gotowych wydruków i wgranych treści do multimediów, 9) Udział w naradach koordynacyjnych na budowie. 10) Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość wykonywanych robót budowlanych. 11) Udział w czynnościach odbioru i rozliczania zadania. 12) Weryfikacja oraz zatwierdzenie wykonanych prac oraz opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. UWAGA: 1. Zadania, które obejmują usługi nadzoru inwestorskiego i archeologicznego: a. Zadanie 1: Wykonanie robót budowlanych i zabezpieczających budynku „Zamku królewskiego – sala rycerska” w Szydłowie. b. Zadanie 2: Wykonanie robót budowlanych, modernizacyjnych i remontowych budynku „Skarbczyk – izba muzealna” w Szydłowie. c. Zadanie 3: Wykonanie robót budowlanych zabezpieczających, jako obiektu trwałej ruiny „Zespołu ruin kościoła i szpitala pw. Św. Ducha” w Szydłowie. d. Zadanie 4: Wykonanie robót budowlanych, modernizacyjnych i remontowych z przystosowaniem do celów turystycznych budynku dawnej „Bramy zamkowej” w Szydłowie. e. Zadanie 5: Przebudowa i remont zabytkowego budynku byłej Synagogi wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i remontem części murów obronnych” w Szydłowie. 2. Zadanie, które obejmuje usługę nadzoru inwestorskiego przy realizacji ekspozycji muzealnej: a. Zadanie 2: Wykonanie robót budowlanych, modernizacyjnych i remontowych budynku „Skarbczyk – izba muzealna” w Szydłowie, a w szczególności: - Wykonanie i montaż elementów wyposażenia ekspozycji zgodnie z projektem wykonawczym elementów ekspozycji stałej w Skarbczyku. Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 – Dziedzictwo naturalne i kulturowe, Działanie 4.4 – Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach