Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kołaczkowice wraz z urządzeniami towarzyszącymi” w ramach zadania „Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice”. Realizacja zadania odbywać się będzie na działce ozn. nr ewid. 1409 w Kołaczkowicach, gm. Busko-Zdrój. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice” specjalnościach:  - konstrukcyjno-budowlanej,  - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie n/w robót budowlanych: • Budowa budynku stanowiącego funkcję użyteczności publicznej tj. świetlicy wiejskiej wraz z robotami wykończeniowymi i wyposażeniem zgodnie z dokumentacją projektową; • Budowa instalacji wewnętrznych sanitarnych w budynku: - wodnej (woda zimna, woda ciepła, cyrkulacja wody ciepłej), - kanalizacyjnej (kanalizacja sanitarna), - centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, - wentylacji mechanicznej, - gazowej, zgodnie z dokumentacją projektową; • Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku; • Budowa zbiornika na ścieki sanitarne o poj. 9,6 m3. Uwaga! Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki wykonywanego na budowie. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu bezodpływowego zbiornika prefabrykowanego z betonu lub z tworzywa sztucznego o pojemności określonej w dokumentacji projektowej. • Budowa zbiornika naziemnego na gaz płynny propan o poj. 2700l wraz z przyłączem gazu od zbiornika do budynku oraz ogrodzeniem zbiornika. • Budowa wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji strukturalnych LAN wraz z wykonaniem zasilania budynku ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego w granicy ogrodzenia posesji. • Wykonanie zagospodarowania terenu działki, polegającego na utworzeniu utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych. • Budowa ogrodzenia terenu świetlicy. • Zagospodarowanie terenu w elementy małej architektury oraz montaż ogrodzenia zewnętrznego terenu. • Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej na działkę nr ewid. 1409. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego uwzględniając interes Zamawiającego, w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane; b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami; c) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawców dot. i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym; d) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej; e) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; f) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru; g) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót; h) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój); i) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców; j) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych; k) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania; l) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót; m) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad; n) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych; o) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; p) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad; q) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia; r) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; s) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; t) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; u) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawców zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych; v) poświadczenie terminu zakończenia robót; w) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; x) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; y) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska; z) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją; aa) koordynowanie robót w poszczególnych branżach; bb) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; cc) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji; dd) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach; ee) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych; ff) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą; gg) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową; hh) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji zadania. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. 1.2 W/w osoby sprawować będą nadzór nad realizacją zadania obejmującego m.in.: • Budowa budynku stanowiącego funkcję użyteczności publicznej tj. świetlicy wiejskiej wraz z robotami wykończeniowymi i wyposażeniem zgodnie z dokumentacją projektową. • Budowa instalacji wewnętrznych sanitarnych w budynku: - wodnej (woda zimna, woda ciepła, cyrkulacja wody ciepłej), - kanalizacyjnej (kanalizacja sanitarna), - centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, - wentylacji mechanicznej, - gazowej, zgodnie z dokumentacją projektową. • Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do budynku. • Budowa zbiornika na ścieki sanitarne o poj. 9,6 m3. Uwaga! Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki wykonywanego na budowie. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu bezodpływowego zbiornika prefabrykowanego z betonu lub z tworzywa sztucznego o pojemności określonej w dokumentacji projektowej. • Budowa zbiornika naziemnego na gaz płynny propan o poj. 2700l wraz z przyłączem gazu od zbiornika do budynku oraz ogrodzeniem zbiornika. • Budowa wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji strukturalnych LAN wraz z wykonaniem zasilania budynku ze złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego w granicy ogrodzenia posesji. • Wykonanie zagospodarowania terenu działki, polegającego na utworzeniu utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych. • Budowa ogrodzenia terenu świetlicy. • Zagospodarowanie terenu w elementy małej architektury oraz montaż ogrodzenia zewnętrznego terenu. • Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej na działkę nr ewid. 1409. 1.3 Szczegółowy zakres prac określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z wzorem umowy z Wykonawcą) dotycząca wyboru Wykonawcy robót, projekty budowlane i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót – umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne” pod nazwą zadania „Budowa świetlicy w miejscowości Kołaczkowice” Powyższa dokumentacja znajduje się również w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. A. Mickiewicza 10, pok. 37 – możliwość wglądu w godzinach pracy UMIG. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach