Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: Budowa drogi powiatowej nr 4806N - ulica Górna w Gołdapi

Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Gumbińska 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150989 , fax. 087 6150989
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi
    ul. Gumbińska 2a 2a
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150989, fax. 087 6150989
    REGON: 51144094700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: Budowa drogi powiatowej nr 4806N - ulica Górna w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Budowa drogi powiatowej nr 4806 N - ulica Górna w Gołdapi. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego (w tym w zakresie wszystkich branż niezbędnych do prowadzenia przedmiotu zamówienia) oraz wszystkie czynności wynikające z przepisów ustawy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994r. (tj.: Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz z przepisami wykonawczymi. 2. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzić czy wykonane roboty budowlane są zgodne z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. W ramach zamówienia inspektor nadzoru zobowiązany będzie do wykonywania czynności inspektora nadzoru wynikających z ustawy prawo budowlane a w szczególności do: 3.1 reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.2 prowadzenia dziennika budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953 z późn. zm.), 3.3 sprawdzania postępu robót, dokonywania odbiorów częściowych, 3.4 sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3.5 uzgodnienia z Inwestorem, Wykonawcą i autorem projektu ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych, 3.6 udział w pracach komisji i naradach koordynacyjnych, 3.7 wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót i elementów, 3.8 żądania od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 3.9 sprawdzania i obioru robót zanikających (ulegających zakryciu), budowy, 3.10 sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, 3.11 sprawdzanie kompletności operatu powykonawczego, 3.12 wykonania czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, 3.13 informowania Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, 3.14 pisemnego niezwłocznego informowania Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla Zamawiającego, 3.15 zapewnienia przestrzegania i stosowanie polskiego prawa budowlanego przez Wykonawcę robót, 3.16 prowadzenia z wykonawcą robót, odbiorów częściowych i końcowych, 3.17 stałe konsultacje i fachowe doradztwo dla Zamawiającego, 3.18 potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 3.19 wykonywania wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, 3.20 sporządzania wniosków o zapłatę kar umownych za nieterminowe wykonywanie robót budowlanych. 4. W zakresie odbioru końcowego inwestycji Wykonawca jest zobowiązany do: 4.1 dokonania odbioru od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej, atestów materiałowych, 4.2 dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy, 4.3 powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego, 4.4 uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, 4.5 zorganizowania i przeprowadzenia odbioru, 4.6 przygotowani dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy. 4.7 uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5. Inspektor przekaże Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzony przez siebie komplet atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów i prób wykonywanych w trakcie trwania robót. 6. Udział w przeglądach gwarancyjnych. 7. Udział w robotach gwarancyjnych. 8. W ramach inwestycji planuje się: Zakres robót przewidzianych do wykonania przedstawia się następująco: - budowa ulicy o długości 348,50 m od skrzyżowania z ulicą Partyzantów do skrzyżowania z ulicą Żeromskiego, - budowa kanału deszczowego (kolektor 387,40 m, przykanaliki 85 m) razem 472,40 m, - przebudowa sieci wodociągowej stanowiąca kolizję dla kanału deszczowego (kanał główny 388 m, przyłącza wodociągowe 115,50 m) razem 503,50 m, - budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego 455 m, 14 sztuk słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami, - budowa kanału technologicznego: - dla kanalizacji technicznej 2xHDPE f110 L= 469,5 m, - dla kanalizacji energetycznej 2xHDPE f160 L= 449 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 200,00 zł. (słownie jeden tysiąc dwieście złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach