Przetargi.pl
Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy wraz z niezbędną infrastrukturą - Dom Pobytu Dziennego Seniora w Kolbuszowej”

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333, , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, , fax. +48172272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy wraz z niezbędną infrastrukturą - Dom Pobytu Dziennego Seniora w Kolbuszowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.: Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy wraz z niezbędną infrastrukturą - Dom Pobytu Dziennego Seniora w Kolbuszowej”. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, branży elektrycznej i branży sanitarnej w pełnym zakresie - zgodnie z zapisami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Szczegółowy zakres inwestycji objętej niniejszym nadzorem określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót na roboty budowlane dla zadania pn. „Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy wraz z niezbędną infrastrukturą - Dom Pobytu Dziennego Seniora w Kolbuszowej”: Przedmiar robót /przedmiar ma charakter pomocniczy/ – Rozdział III SIWZ, Dokumentacja techniczna, istotne postanawiania umowy o roboty budowlane – Rozdział IV SIWZ. Wartość zamówienia o roboty budowalne zgodnie z umową z wykonawcą wynosi 3 204 847,17 zł (słownie: trzy miliony dwieście cztery tysiące osiemset czterdzieści siedem zł 17/100 00/100). Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: Nazwa zadania: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy wraz z niezbędną infrastrukturą - Dom Pobytu Dziennego Seniora w Kolbuszowej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Ograniczenie problemów społecznych i gospodarczych w Gminie Kolbuszowa poprzez nadanie nowych lub przywrócenie funkcji zdegradowanym terenom i obiektom wraz z funkcjonalnym zagospodarowaniem ich otoczenia” realizowany w ramach działania 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej RPO WP na lata 2014-2020. Lokalizacja: 36-100 Kolbuszowa, ul. Narutowicza, dz. nr: 1466/2. Klasyfikacja robót budowlanych wg. Wspólnego Słownika Zamówień: Nr kodu CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Krótki opis zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Na przedmiot inwestycji składają się następujące elementy: rozbiórka części istniejącego budynku gospodarczego (dach, klatka schodowa, stropy i ściany wewnętrzne) kolidującej z projektowaną funkcją, rozbudowa części istniejącej w celu zmiany sposobu użytkowania i połączenia funkcjonalnego z częścią projektowaną, przebudowa części istniejącej w celu zmiany sposobu użytkowania i połączenia funkcjonalnego z częścią projektowaną, wykonanie robót instalacyjnych wewnętrznych ( sanitarnych oraz elektrycznych), wykonanie robót instalacyjnych zewnętrznych, montaż opraw oświetleniowych, utwardzenia terenu kostką betonową oraz żwirem, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych, budowa altany ogrodowej, wycinka drzew kolidujących z inwestycją, nasadzenia, montaż obiektów małej architektury. Inwestycja realizowana jest na podstawie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 238/2017 z dnia 04.07.2017r. wydanej przez Starostę Kolbuszowskiego. Szczegółowy zakres inwestycji określają następujące opracowania załączone do niniejszej specyfikacji w formie plików pdf: Projekt Budowlany 00_Opis.pdf 01_Wykaz_uzgodnień_opinii_oświadczeń.pdf 02_Inwentaryzacja_stanu_istniejącego.pdf 03_PZT.pdf 04_PA-B_Architektura.pdf 05_PB_Konstrukcja.pdf 06_Część_sanitarna.pdf 07_Część_elektryczna.pdf Projekty wykonawcze 01_PW_Architektura.pdf 02_PW_Konstrukcja.pdf 03_PW_Cz_Sanitarna.pdf 04_PW_ Instal_Elektryczna.pdf 05_PW_Opinia_geotechniczna.pdf Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 01_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_Roboty_budowlane.pdf 02_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_Roboty_drogowe.pdf 03_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_instalacja_elektryczna.pdf 04_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_instalacja_gazowa.pdf 05_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_instalacja_CO.pdf 06_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_instalacja_wodociągowa.pdf 07_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_kanalizacja_sanitarna.pdf 08_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_przykanalik_ks_i_kd.pdf 09_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_przyłącz_wody.pdf 10_SSTWiORB_DPDS_Kolbuszowa_wentylacja_i_klimatyzacja.pdf Przedmiary robót P_2020_DPDS_Kolbuszowa_Strona_tytułowa.doc P_2021_DPDS_Kolbuszowa_Roboty_budowlane.pdf P_2022_DPDS_Kolbuszowa_|nstalace_elektryczne.pdf P_2023_DPDS_Kolbuszowa_Instalacje_sanitarne.pdf P_2024_DPDS_Kolbuszowa_Wycinka_drzew.pdf P_2025_DPDS_Kolbuszowa_Zieleń.pdf UWAGA: Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych dostępna: Przedmiar robót /przedmiar ma charakter pomocniczy/ – Rozdział III SIWZ, Dokumentacja techniczna, istotne postanawiania umowy o roboty budowlane – Rozdział IV SIWZ. UWAGA: Jeżeli SIWZ lub załączniki do SIWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty Zamawiający, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP dopuszcza składania „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Kolejność preferencji norm nalży zachować zgodnie z art. art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. OBOWIĄZKI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO: Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniu należeć będzie pełny zakres czynności, jak dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i ponadto: Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałów, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę i zgłoszeniami robót, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej; Sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowalnych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowalnych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; Koordynacja robót poszczególnych branż; Sprawdzanie i odbiór robót budowalnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazanie ich do użytkowania; Przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z wykonanych robót budowalnych ulegających zakryciu lub zanikających; Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbioru częściowego i końcowego; Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur; Potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego i Wykonawcy Robót Budowalnych, sprawdzenie i weryfikacji obmiarów i kosztorysów; Składanie pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą; Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę Robót lub Zamawiającego oraz sporządzenie protokołów narad; Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia); Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę Robót i rękojmi; Doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów, oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego. Udział w pracach rozruchowych. Inne wynikające z umów o roboty budowlane – istotne postanowienia umowy o roboty budowlane – zamieszczone w Rozdziale IV SIWZ. Przedmiot zamówienia uszczegółowiony został w treści istotnych postanowieniach umowy stanowiących Rozdział V SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1.000,00 zł brutto W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); gwarancjach bankowych (oryginał); gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: obejmować cały okres związania ofertą. obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy dołączyć do oferty: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 4 SIWZ c) Zobowiązanie do udostępnieniu (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) d) Dowód opłacenia wadium. e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach