Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadania: Rozwój obszarów wiejskich północnej części gminy Długołęka oraz podniesienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na drodze powiatowej nr 1453D po jej przebudowie w miejscowości Łozina w ramach zadania: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1453D - etap II: Węzeł Łozina - granica powiatu

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadania: Rozwój obszarów wiejskich północnej części gminy Długołęka oraz podniesienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na drodze powiatowej nr 1453D po jej przebudowie w miejscowości Łozina w ramach zadania: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1453D - etap II: Węzeł Łozina - granica powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski dla zadania: Rozwój obszarów wiejskich północnej części gminy Długołęka oraz podniesienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na drodze powiatowej nr 1453D po jej przebudowie w miejscowości Łozina w ramach zadania: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1453D - etap II: Węzeł Łozina - granica powiatu. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym. 2) Reprezentowanie interesów zamawiającego wobec wykonawcy robót. 3) Zapewnienie stałej obsługi budowy. 4) Przekazanie wykonawcy dziennika budowy. 5) Współudział w przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy. 6) Stawiennictwo inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie 24 godzin od wezwania telefonicznego przez Zamawiającego. 7) Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji zadania. 8) Nadzorowanie wykonawstwa zgodnie z harmonogramem robót. 9) Upewnienie się, przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 10) Zapewnienie zabezpieczenia p. pożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie. 11) Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy. 12) Sprawdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót. 13) Sprawdzenie zastosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Prawa Budowlanego. 14) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót. 15) Kontrolę jakości robot w zakresie zgodności z normami i specyfikacjami technicznymi. 16) Dokonywanie odbiorów robot zanikających i ulegających zakryciu. 17) Sporządzanie raz w miesiącu sprawozdań z działalności nadzoru inwestorskiego, zawierających m.in. informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz protokołów z rad budowy. 18) Weryfikację rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót. 19) Weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych. 20) Współudział w odbiorach częściowych i ostatecznych robót. 21) Uczestnictwo w zorganizowanym przez zamawiającego odbiorze pogwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach