Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Myśliborska 52
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7285931 , fax. 95 7285931
- Data zamieszczenia: 2012-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Myśliborska 52 52
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7285931, fax. 95 7285931
REGON: 97077954100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://melioracja.lubuskie.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski dla zadania Oksza - budowa nowej przepompowni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Oksza - budowa nowej przepompowni w gminie Witnica woj. lubuskie, polegających na zarządzaniu całością zadań i czynności w celu realizacji przedmiotowej inwestycji. Pojęcie Nadzoru Inwestorskiego jest tożsame-równoważne z pojęciem Inżyniera Kontraktu. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją ww. zadania inwestycyjnego , w tym z uwzględnieniem wymagań , instrukcji i procedur wynikających z pozyskanego dofinansowania inwestycji z funduszy unijnych. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujące przepisy prawa polskiego, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. Nadzór Inwestorski nie jest uprawniony do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego ani dokonywania bez pisemnej zgody Zamawiającego zmian w zakresie i technologii robót. Nadzór Inwestorski odpowiedzialny będzie za spójność realizacji projektu z wnioskiem aplikacyjnym, dokumentacją techniczną i umową o dofinansowanie. Inwestycja współfinansowana jest z środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Oś 1 - Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego, Działanie 1.7 - Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa, Schemat II - Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. Podstawowe obowiązki Nadzoru Inwestorskiego: - Nadzór Inwestorski w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia zapozna się z dokumentacją techniczną oraz uzgodnieniami i decyzjami niezbędnymi do realizacji projektu oraz dokona weryfikacji przedmiarów, kosztorysu inwestorskiego i STWOiRB dot. robót budowlanych przedmiotowej inwestycji a uwagi przedłoży zamawiającemu na piśmie, - w ramach wynagrodzenia zapewni wielobranżowy nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem i rozliczenie finansowe inwestycji, - kontrola jakości robót oraz materiałów, maszyn i urządzeń, - w imieniu inwestora będzie kontaktował się z osobami sprawującymi nadzór autorski. - Nadzór Inwestorski wezwie i wyegzekwuje w imieniu Zamawiającego od projektanta poprawienie lub uzupełnienie dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, - organizacja i koordynacja realizacji Projektu w zakresie wszystkich robót, - dostosować godziny pracy do przyszłego wykonawcy robót budowlanych, - będzie monitorował postępy w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz podejmie odpowiednie środki zaradcze, - sprawdzi czy osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych, - sprawdzi czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane prawem, - nadzoruje terminową realizację harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu jak również kontroluje przepływy finansowe zgodnie z harmonogramem robót, - będzie kontrolował na bieżąco postęp wykonania robót (w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów), - będzie uczestniczył w przygotowywaniu Wniosków o płatność do Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze. - weryfikuje faktury wystawione przez Wykonawcę Robót w związku z realizacją umowy na roboty budowlane, - jest zobowiązany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w zakresie przedmiotowego zadania inwest., - kontroluje i potwierdza, że Wykonawca Robót budowlanych dostarcza właściwe materiały i urządzenia wyszczególnione w dokumentacji projektowej. - sprawdza jakość wykonywanych robót, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych i urządzeń wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania ich na budowie, - jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, a także uczestniczy w odbiorach częściowych i końcowym, - wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - weryfikuje obmiary każdego elementu robót a przyjęta metodologia musi być zgodna z Przedmiarami Robót i Specyfikacjami Technicznymi, - jest odpowiedzialny za odbieranie od Wykonawcy Robót budowlanych rozliczeń łącznie z dokumentami stanowiącymi ich podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu faktur częściowych i końcowych, - jest odpowiedzialny za sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wszelkiego rodzaju kalkulacji, kosztorysów, faktur, a także innych dokumentów przedkładanych przez uczestników procesu inwestycyjnego w trakcie rozliczania części, bądź całości wykonanych robót, - ściśle współpracuje z Zamawiającym i z osobą wskazaną przez Zamawiającego i dostarcza wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń, - jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę Robót budowlanych, - egzekwuje od Wykonawcy Robót budowlanych dokumentację powykonawczą, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym, - zarządza całym procesem przekazania obiektów do użytkowania, - wydaje Wykonawcy Robót budowlanych; częściowe, końcowe protokoły odbioru, - uczestniczy w końcowym rozliczeniu zadania inwest. z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych, - opiniuje proponowane przez Wykonawcę Robót budowlanych i podwykonawców rozwiązania i przedkłada do zatwierdzenia Zamawiającemu. W przypadku opinii negatywnej przedstawi Wykonawcy Robót pisemne uzasadnienie, - po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Robót, - jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu inspektorów nadzoru. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, przedłużającego się zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Nadzór Inwestorski zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. PONADTO: Nadzór Inwestorski będzie zgłaszał Zamawiającemu potrzeby występowania do odpowiednich organów, gdy będą zachodzić okoliczności uzasadniające taką czynność, o uzyskanie dokumentów, uzgodnień i pozwoleń wynikających z realizacji inwestycji, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi. Jest zobowiązany do przekazywania do Zamawiającego albo podmiotom przez niego wskazanym, na każde wezwanie, informacji i wyjaśnień na temat realizacji zadania inwest,, w tym także do przedkładania będących w jego posiadaniu oryginałów dokumentów lub ich poświadczonych kopii, w szczególności dokumentów rozliczeniowych, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Przeprowadzać będzie bieżącą analizę dotyczącą ponoszonych nakładów inwestycyjnych w porównaniu z wielkościami zawartymi w kosztorysie inwestorskim i kosztorysie ofertowym, na podstawie którego podpisano Umowę z Wykonawcą Robót. Uczestniczy w odbiorze inwestycji lub jej części określonej w umowie z Wykonawcą Robót budowlanych, zgodnie z Ustawą Prawo budowlane. Przygotowuje rozliczenie zadania inwestycyjnego po odbiorze zadania od Wykonawcy Robót budowlanych, zarówno częściowego jak i końcowego Przygotowuje dokumentację niezbędną do dochodzenia, zabezpieczenia i egzekwowania od uczestników procesu inwestycyjnego wszelkiego rodzaju roszczeń związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, rękojmi, kar umownych i odszkodowań pozostających w związku z niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zawartych z nimi Umów, a także nadzorowanie ciągłości i aktualizacji wnoszonych przez Wykonawcę Robót zabezpieczeń należytego wykonania umów. Przygotowuje dokumentację do rozliczenia w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy na potrzeby sprawozdań dotacji otrzymanych z zewnątrz Wykonuje wszystkie czynności zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane i Prawem zamówień publicznych. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy na Roboty Budowlane, jej czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego w formie pisemnej. Ponadto Nadzór Inwestorski opracuje i przedstawi: a) raport z zakresu zrealizowanych prac, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych w niniejszym dokumencie na Nadzór. Raport ten składany będzie co najmniej raz na 3 miesiące, b) raport końcowy z całej swojej działalności - do złożenia w terminie 1 miesiąca od momentu zakończenia Umowy na Roboty objęte zadaniem inwest., Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego szczegółowo zostały określone we wzorze umowy będącym integralną częścią SIWZ , stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Jeżeli Nadzór Inwestorski planuje możliwość powierzenia części prac podwykonawcom to w ofercie należy wskazać zakres prac, które wykona podwykonawca. Nadzór Inwestorski udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonaną przez siebie usługę objętą niniejszym zamówieniem. Okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. W ww. okresie Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać kontakt z Zamawiającym, a w szczególności uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji i rękojmi wyznaczonej dla wykonawcy robót budowlanych. Opis podstawowego zakresu robót budowlanych , które będą wykonywane w ramach inwestycji pn. OKSZA - budowa nowej przepompowni: Realizacja robót budowlanych polegać będzie na budowie nowej przepompowni melioracyjnej o wydajności sumarycznej Qm= 3,80m3 na s, oraz rozbiórce istniejącej. Nowa przepompownia usytuowana zostanie obok starej , przy wale p.powodziowym w km 25+350 rz. Warty. Teren na którym projektowana jest nowa przepompownia służy jako plac manewrowy dla starej przepompowni. Wlot przewidywany jest na skarpie zbiornika wyrównawczego , rurociągi przebiegają przez ww. plac i pod wałem p.pow. Wylot z przepompowni usytuowany będzie na terenie międzywala rzeki Warty, tuż za wałem p.pow. a przed naturalnym zakolem rzeki. Podstawowy zakres robót budowlanych: Zakres robót - część technologiczno-budowlana: W ramach prac budowlanych części hydrotechniczno-technologicznej , przewidziano wykonanie : Konstrukcja przepompowni - część podziemna 1. Studnia żelbetowa zapuszczana 2. Wlot wody 3. Komory ujęciowe pomp 4. Komory trójników rur obsadowych i zasuw Konstrukcja przepompowni - część nadziemna 1. Hala przepompowni 2. Dyżurka 3. Węzeł sanitarny Konstrukcja wylotu wody z przepompowni 1. Konstrukcja komór wylotowych 2. Kanał wylotowy do rz. Warty Zagospodarowanie terenu 1. Ogrodzenie terenu przepompowni 2. Utwardzenie terenu przy przepompowni 3. Schody terenowe i utwardzenie terenu wylotu Demontaż elementów istniejącej pompowni 1. Demontaż części rurociągu tłocznego z zaczopowaniem 2. Demontaż istniejących pomp 3. Rozbiórka wylotu Zakres robót - część elektryczna: 1. linia kablowa przedlicznikowa (przyłącze) 4×YKXS 1×240mm2 - 5m, 2. złącze kablowo-pomiarowe z pomiarem półpośrednim - 1 szt, 3. linia kablowa zalicznikowa 4×YKXS 1×240mm2 - 25m, 4. szafa zasilająca - 1 szt 5. szafa zasilająco-sterownicza - 2 szt 6. kabel sterowniczy zewnętrzny do sondy przy wylocie RE-2Y(St)Yv - 75 m 7. instalacje wewnętrzne i zasilająco sterownicze w budynku przepompowni Powyższy opis jest poglądowy i sporządzony został na podstawie opracowanej dokumentacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wyskości 1500,-zl. (słownie: jeden tysiąc pięćset zł.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://melioracja.lubuskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Nadzoru Inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Walczaka na odcinku od ul. Piłsudskiego wraz z rondem w ul. Jagiełły i włączeniem w ul. Warszawską i Przebudowa ulicy Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. - II etap
Dodano: 2016-04-18 - Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.
Dodano: 2016-04-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2015-06-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2015-06-01 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji zadania remontowo -inwestycyjnego pn. Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji Teatru im J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP III- KOŃCOWY -nadzór nad wymianą pokrycia dachu
Dodano: 2015-05-06 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej uzbrojenia terenów podstrefy Strzelce Krajeńskie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usługi ogólnobranżowego Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-04-14 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VI - Remont i rozbudowa ulicy Kwiatowej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Dodano: 2015-03-20 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa.
Dodano: 2015-01-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem Pyrnik - Klenica - etap I - odbudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry
Dodano: 2014-10-17