Gmina Boguchwała ogłasza przetarg
- Adres: 36040 Boguchwała, ul. Tkaczowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
ul. Tkaczowa 134
36040 Boguchwała, woj. podkarpackie
tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
REGON: 69058200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad zadaniem: „Utworzenie żłobka w byłym budynku szkoły w Racławówce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Utworzenie żłobka w byłym budynku szkoły w Racławówce”. Podlegający robotom budowlanym obiekt zlokalizowany jest pomiędzy drogą powiatową 1388R, a drogą gminną 108161R oraz posiada bezpośredni zjazd na drogę powiatową. Jest to budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, częściowo podpiwniczony z dachem czterospadowym na konstrukcji drewnianej oraz gankiem o konstrukcji drewnianej. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 232,40 m2, powierzchnia użytkowa 170,90 m2, kubatura obiektu: 864,50 m3. Roboty związane z przebudową polegać będą między innymi na: - wymianie okien na okna PCV, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych posadzek, - wykonanie izolacji ścian zewnętrznych i wewnętrznych jako systemowa przepona izolacyjna (iniekcja krystaliczna), - wykonaniu ścian wewnętrznych działowych, - wykonaniu instalacji wewnętrznych sanitarnych, - wykonaniu instalacji wewnętrznych elektrycznych, - montażu armatury sanitarnej, - montażu wyłazu strychowego. Wg kosztorysu ofertowego całkowita wartość robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem na nadzór inwestorski wynosi 494.466,89 zł brutto. Składają się na nią: roboty budowlane – o wartości 352.739,34 zł brutto roboty sanitarne – o wartości 94.127,62 zł brutto roboty elektryczne – o wartości 47.599,93 zł brutto Dokumentacja projektowa zadania znajduje Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Boguchwała się pod następującym adresem: http://www.bip.boguchwala.pl/15265/15265/art9846.html. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują. Wyceniając wartość zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przepisy ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 poz. 1265) w zakresie jakim go dotyczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ ( oświadczenia niezbędne do przyznania punków w innych kryteriach niż cena zawarte formularzu ofertowym, 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 7 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-23 - Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski”
Dodano: 2024-07-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna – Przeworsk w km 3+494 – 4+318
Dodano: 2024-06-28 - Nadbudowa i przebudowa hali sportowo-widowiskowej MOSiR w Jarosławiu - dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-05-29 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Dodano: 2024-05-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1569 R Gorliczyna – Przeworsk w km 3+494 – 4+318
Dodano: 2024-05-09 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowo – widowiskowej z zapleczem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu
Dodano: 2024-05-07 - Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowych
Dodano: 2024-04-19 - Nadbudowa i przebudowa hali sportowo-widowiskowej MOSiR w Jarosławiu - dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-03-26