Przetargi.pl
Nadzór inwestorski branży budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektroenergetycznej nad zadaniem: Rozbudowa budynku dworca PKS w Boguchwale z przyległym otoczeniem w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF”

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski branży budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektroenergetycznej nad zadaniem: Rozbudowa budynku dworca PKS w Boguchwale z przyległym otoczeniem w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Rozbudowa budynku dworca PKS w Boguchwale z przyległym otoczeniem w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF”. Obecnie teren ten użytkowany jest jako dworzec przystankowy dla komunikacji autobusowej z istniejącym niskim, parterowym budynkiem dworca. Budynek jest w zabudowie bliźniaczej z budynkiem usługowym usytuowanym na wydzielonej ewidencyjnie działce. W budynku sąsiadującym mieszczę się obecnie usługi poligraficzne. Budynek dworca jest w stanie technicznym i funkcjonalnym niezadowalającym. Układ komunikacyjny składa się z drogi wewnętrznej mającej połączenie (wjazd i wyjazd) z drogą krajową Nr 9 Radom- Barwinek oraz parkingu na samochody osobowe. Całość układu komunikacji jest o nawierzchni asfaltowej. Pozostały teren – to dojazdy do działek, zieleń w postaci nieurządzonych trawników. Całość założenia zlokalizowana jest na działkach o nr ewid: 1355/8, 1348/8, 1348/5, 1348/10, 1355/65 położonych w Boguchwale, które są własnością Gminy Boguchwała. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest uruchomienie węzła przesiadkowego w Boguchwale, rozbudowa budynku dworca autobusowego, przebudowa placu przydworcowego, utworzenie strefy parkingowej w systemie Park & Ride, Bike & Ride oraz zagospodarowanie terenu. Całość ma służyć dla podróżnych korzystających z przewozów autobusowych i busów. Charakterystyczne parametry techniczne: Pow. objęta opracowaniem: ok. 4 900,00 m2 Powierzchnia zabudowy budynkiem dworca ok. 144.90 m2 Powierzchnia zabudowy budynkiem dworca z podcieniem ok. 168.50m2 Powierzchnia zadaszenia peronu (2 szt) ok. 251.30 m2 Powierzchnia użytkowa projektowana– ok. 120,0 m2; kubatura brutto – ok. 840.0 m3 Powierzchnia utwardzona istniejąca przy pomniku ok 150.0 0m2 Powierzchnia utwardzona projektowana 3 660.00,00 m2 Powierzchnia biologicznie czynna – zieleń ok 923.00 m2 Roboty budowlane obejmują: - budynek dworca (wyburzenie częściowe istniejącego budynku i rozbudowa o większych gabarytach), z wydzieleniem w nim funkcji związanej z obsługą transportu oraz funkcją handlową, - istniejący układ komunikacji do zachowania ale z wydzieleniem peronu dla podróżnych z zadaszeniem i wiatami przystankowymi przeszklonymi (bez dachu) jako osłoną od deszczu, - miejsca parkingowe typu Park & Ride dla samochodów osobowych i busów (w dwóch lokalizacjach), - ścieżkę rowerową i ciąg pieszy oraz miejsca postoju rowerów typu Bike & Ride. Nowoprojektowany budynek wyposażony jest w instalacje: • wodno-kanalizacyjną, centralna ciepła woda (z zasobnika gazowego); • instalacja centralnego ogrzewanie – kotłownia gazowa, grzejniki; • wentylacja mechaniczna i klimatyzacja w poczekalni i pomieszczeniu handlowym, w zespołach sanitarnych.. Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła; • instalacja elektryczna, oświetlenie oparte na energooszczędnych źródłach światła, instalacja dla powierzchni przeznaczonej dla pomieszczenia handlowego z oddzielnym opomiarowaniem; • instalacja elektryczna zasilania tablicy informacyjnej rozkładu jazdy, zlokalizowanej przy wejściu do budynku (sama tablica zostanie dostarczona przez Inwestora); • logiczna - ogólnodostępne Wi-Fi dla podróżnych; • monitoring poczekalni; • nagłośnienie poczekalni i terenu zewnętrznego (w obrębie zadaszeń). Sieci i przyłącza sanitarne: • nowe przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej /zasilanie w wodę z sieci miejskich, odprowadzenie ścieków do kanalizacji miejskiej/; • energia elektryczna - nowy przyłącz energetyczny kablowy; • gaz- nowy przyłącz gazu; • telefoniczna- nowy przyłącz. Umowny termin zakończenia robót budowlanych – 30 października 2018 r. Zgodnie z najkorzystniejszą ofertą całkowita wartość robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem na nadzór inwestorski wynosi 2 102 043,37 zł netto. Składają się na nią:  roboty budowlane – o wartości 1 095 333,81 zł netto  roboty drogowe – o wartości 417 233,42 zł netto  roboty sanitarne – o wartości 243 085,54 zł netto  roboty elektroenergetyczne – o wartości 346 390,60 zł netto. Szczegółowy opis zamierzenia budowlanego stanowi projekt budowlany będący załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 600 zł (sześćset złotych zero groszy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć:Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 7 do SIWZ)3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach