"KOM-LUB" Sp. z o .o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-030 Luboń, ul. Niepodległości 11
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 8130-551 , fax. 0-61 8130-551
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "KOM-LUB" Sp. z o .o.
ul. Niepodległości 11 11
62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 8130-551, fax. 0-61 8130-551
REGON: 63209568100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kom-lub.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NABYCIE WRAZ Z FINANSOWANIEM W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
nabycie wraz z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego używanej koparko-ładowarki o głębokość kopania min. 5,80 m i udźwigu łyżki ładowarkowej min. 4500 kg, przy wysokość załadunku min. 3,52 m. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa SEKCJA II w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną dostawę/usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; 3).posiadają środki finansowe lub dysponują kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300000,00 PLN; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kom-lub.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup koparko-ładowarki
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok produkcji 2015.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki z silnikiem wysokoprężnym turbodoładowanym.
Dodano: 2014-10-10 - Wybór firmy leasingowej na zakup i dostawę fabrycznie nowej ładowarki kołowej Volvo model L35G z rocznika 2014
Dodano: 2014-07-04 - DOSTAWA KOPARKO - ŁADOWARKI
Dodano: 2014-04-29 - DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO ŁADOWARKI KOŁOWEJ (Nr rejestru ZP/ZUK-05/12)
Dodano: 2012-05-22 - Dostawa koparko - ładowarki dla Nadleśnictwa Piaski.
Dodano: 2012-05-07 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego ładowarki kołowej (Nr rejestru ZP/ZUK-03/12)
Dodano: 2012-03-29 - DOSTAWA ORAZ SFINANSOWANIE W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z MOŻLIWOŚCIĄ WYKUPU KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
Dodano: 2012-03-13 - Dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej.
Dodano: 2012-02-13