Przetargi.pl
Zakup koparko-ładowarki

Gmina Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, ul. Główna 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
    ul. Główna 17 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
    REGON: 31101908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko-ładowarki (rok 2015 lub 2016) o podstawowych parametrach i charakterystyce nie gorszej niż: Charakterystyka techniczna: Koparko-ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Silnik: spełniający normę emisji spalin min Tier 4i / STAGE IIIB, maksymalna pojemność 3.4 litra, ekonomiczny, wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy min 72 kW, maksymalny moment obrotowy 453 Nm przy 1400 obrotów na minutę, Przekładnia:manualna z pełną synchronizacją, cztery biegi do przodu i cztery do tyłu, maksymalna prędkość 40 km/h, napęd na cztery koła 4x4, Mosty:4 WD Heavy Duty - wzmocnione przeznaczone do ciężkiej pracy,100% blokada mechanizmu różnicowego, most przedni wahliwy +/- 11 stopni, ogumienie bezdętkowe przednie kolo min18 cali tylnie min 28 cali, Układ hydrauliczny: pompa wielotłoczkowa o zmiennej pojemności skokowej z układem wyczuwającym obciążenie i regulującym przepływ w poszczególnych sekcjach układu, przepływ minimum 165 l/min , ciśnienie maksimum 205 bar, Instalacja elektryczna:12 V - stopień ochrony przed wilgocią IP67,Kabina:spełniająca normy ROPS/FOPS, ogrzewanie, amortyzowany fotel z pełna regulacją i pasem bezpieczeństwa, pełne oświetlenie drogowe i robocze,Układ ładowarkowy: łyżka otwierana o pojemności min 1,0 m3 z zębami i widłami do palet, samopoziomowanie łyżki, automatyczny powrót do pozycji kopania, system amortyzacji łyżki ładowarkowej, Układ koparkowy: ramię wysuwane teleskopowo - zewnętrzna część się wysuwa, maksymalna głębokość kopania min 5,43 m, zasięg na poziomie gruntu mierzony od tylnej osi min 7,56 m, kąt obrotu całego wysięgnika min 180 stopni, kąt obrotu łyżki min 200 stopni, Wymagania dodatkowe: przednie błotniki, szybkozłącze koparkowe - mechaniczne, zamki hydrauliczne na podporach, system ułatwiający rozruch w niskich temperaturach, łyżka kopiąca 600 mm 400 mm i 1500 mm ( skarpowa ), gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin, dostawa koparko-ładowarki w ciągu 30 dni od podpisania umowy na koszt wykonawcy, termin płatności za dostawę 30 dni po protokolarnym odbiorze koparko-ładowarki oraz otrzymaniu faktury VAT (nie przewiduje się zaliczek),dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki, dostawca musi przedstawić Deklarację zgodności z CE na oferowaną koparko-ładowarkę, zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 150 km od siedziby zamawiającego zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godziny od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia, oferowana maszyna musi być wyposażona w radio bez CD, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, smarownicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych, dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki. dostawca oznaczy pojazd obustronnie symetrycznie napisem Gmina Grodziec w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Rodzaj czcionki oraz wielkość zostanie przekazana drogą elektroniczną na adres e-mail dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Grodziec:Bank Spółdzielczy o/Grodziec 89 8530 0000 0600 0185 2000 0040 z wpisaniem na dowodzie wpłaty: wadium w przetargu pn: Zakup koparko-ładowarki.2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach