Przetargi.pl
Usługi z zakresu nasiennictwa, szkółkarstwa i ochrony ppoż. w roku 2010

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Wolności 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2936420 , fax. 061 2936435
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pniewy
    ul. Wolności 4 4
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2936420, fax. 061 2936435
    REGON: 63001148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organiacyjna nieposiadajaca osobliwości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu nasiennictwa, szkółkarstwa i ochrony ppoż. w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi z zakresu nasiennictwa, szkółkarstwa i ochrony ppoż. w roku 2010 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części tzw. pakiety: 1. Pakiet nr 2 - Usługi leśne z zakresu szkółkarstwa, nasiennictwa, selekcji i utrzymania infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w roku 2010 2. Pakiet nr 3 - Usługi z zakresu dogaszania, patrolowania,, obsługi punktów dyspozycyjnego i alarmowego w roku 2010 Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem 77200000-2. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów. Złożona oferta musi obejmować wszystkie pozycje (prace) tworzące dany pakiet zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1, jeżeli wykonawca 7.2.1 Pakiet 2 - Usługi leśne z zakresu szkółkarstwa, nasiennictwa, selekcji i utrzymania infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w roku 2010 a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu leśnej gospodarki szkółkarskiej, na kwotę nie mniejszą niż 140 000,00 zł każda; b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającymi aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o ochronie roślin (Dz. U. z 2008, nr 133, poz. 849 z późn. zm.) c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą ukończone szkolenie wymagane przy zbiorze nasion na wysokościach. d) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) kultywator, 1 sztuka b) agregat uprawowy, 1 sztuka c) pogłębiacz leśny, 1 sztuka d) siewnik 5-rzędowy, 1 sztuka e) podcinacz korzeni, 1 sztuka f) wyorywacz, 1 sztuka g) walec grzędowy, 1 sztuka h) opielacz, 1 sztuka i) wyciskacz szczelinowy, 1 sztuka j) zaprawiarka do nasion, 1 sztuka k) ciągnik rolniczy z przyczepą, 1 sztuka l) opryskiwacz ciągnikowy atestowany, 1 sztuka ł) opryskiwacz plecakowy atestowany, 1 sztuka m) kosiarka rotacyjna, 1 sztuka e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł; 7.2.2 Pakiet 3 - Usługi leśne z zakresu dogaszania, patrolowania, obsługi punktów dyspozycyjnego i obserwacyjnego w roku 2010 a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu dogaszania, patrolowania, obsługi punktów dyspozycyjnego i obserwacyjnego, na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł (netto) każda; b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającymi aktualne zaświadczenie uprawniające do pracy na wysokościach, c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającą ukończony kurs dyżurnego punktu alarmowo-dyspozycyjnego. d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającymi aktualne zaświadczenie uprawniające do pracy pilarkami spalinowymi. e) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) ciągnik rolniczy 3 sztuki b) pług lpż - 3 sztuki c) pojazd z pojemnikiem na wodę o pojemności 1000 l d) pilarka spalinowa - 2 sztuki e) motopompa o wydajności co najmniej 520 l/min. f) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30 000 zł; 7.2.3. Istnieje możliwość odpłatnego użytkowania sprzętu: opisanego w pkt. 7.2.1. d) a) kultywator, 1 sztuka b) agregat uprawowy, 1 sztuka c) pogłębiacz leśny, 1 sztuka d) siewnik 5-rzędowy, 1 sztuka e) podcinacz korzeni, 1 sztuka f) wyorywacz, 1 sztuka g) walec grzędowy, 1 sztuka h) opielacz, 1 sztuka i) wyciskacz szczelinowy, 1 sztuka j) zaprawiarka do nasion, 1 sztuka opisanego w pkt. 7.2.2. f) e) motopompa o wydajności co najmniej 520 l-min. Użytkowanie w/w sprzętu wymaga zawarcia odrębnej umowy, płatność zgodnie z Decyzją Nadleśniczego Nadleśnictwa Pniewy stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca w wykazie niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń może wpisać - sprzęt Nadleśnictwa Pniewy zobowiązuje się podpisać umowę użytkowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót, faktury, wydruki z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych o nazwie Karta Konta Wierzyciela itp). Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę usługi zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a)wskazanie podmiotu na rzecz, którego były realizowane, b)wskazanie, że wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą, c)wskazanie miejsca wykonania, d)wskazanie zakresu i wartości wykonanej usługi e)wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), oraz opinię podmiotu wskazanego powyżej lit a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. 6)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 7)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 6) niniejszego ogłoszenia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8)zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki na podstawie § 21 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz. 1141) dla osoby wskazanej w wykazie osób, dla pakietu 3. 9)zaświadczenie o ukończonym kursie dyżurnego punktu alarmowo-dyspozycyjnego dla osób wskazanych w wykazie dla pakietu 3 10)zaświadczenie o uprawniające do pracy na wysokościach dla osoby wskazanej w wykazie osób dla pakietu 3 11)zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wymaganym przy zbiorze nasion na wysokościach dla osoby wskazanej w wykazie osób dla pakietu 2 13)zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 18 grudnia 2003r. o ochronie roślin (Dz. U.2008, nr 133, poz. 849 z późn. zm.) dla pakietu 2 14)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 15)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 14) ogłoszenia, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, 16)polisę potwierdzającą, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dla pakietu 2 - 100 000,00 zł, dla pakietu 3 - 30 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pniewy.lasypanstwowe.poznan.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach