Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg
- Adres: 33-330 Grybów, Rynek 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4450140 , fax. 018 4450202
- Data zamieszczenia: 2012-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
Rynek 12 12
33-330 Grybów, woj. małopolskie
tel. 018 4450140, fax. 018 4450202
REGON: 00052779900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nabór personelu do przeprowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidalizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nabór personelu na przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.2. Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego wnioskiem Program Operacyjny Kapitał Ludzki (załącznik do specyfikacji). 3.3. Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w dwóch szkołach na terenie Miasta Grybów: 3.3.1. Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1,33-330 Grybów - zwana dalej SP1. 3.3.2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Grybowie, os. Biała Wyżna 48, 33-330 Grybów - zwana dalej SP2. 3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego podziału: 3.4.1. W SP nr 1 prowadzone będą następujące zajęcia: 3.4.1.1. Część 1 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 1-3. 3.4.1.2. Część 2 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 1-3. 3.4.1.3. Część 3 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 4-6. 3.4.1.4. Część 4 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 4-6. 3.4.1.5. Część 5 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 7-9. 3.4.1.6. Część 6 - SP1: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 7-9. 3.4.1.7. Część 7 - SP1: Zajęcia logopedyczne- grupa 1-9. 3.4.1.8. Część 8 - SP1: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 1-3. 3.4.1.9. Część 9 - SP1: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - grupa 1-9. 3.4.2. W sumie W SP1 będą prowadzone zajęcia: 3.4.2.1. Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup. 3.4.2.2. Dla dzieci z trudnościami matematycznymi: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup. 3.4.2.3. Logopedyczne: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup. 3.4.2.4. Socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej: 90 h (60 h w 2012 r., 30 h w 2013 r.) dla 3 grup. 3.4.2.5. Z gimnastyki korekcyjnej: 270 h (120 h w 2012 r., 150 h w 2013 r.) dla 9 grup. 3.4.2.6. Łącznie daje to 39 grup tj. 1170 godzin. 3.4.3. W SP nr 2 prowadzone będą następujące zajęcia: 3.4.3.1. Część 10 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 1. 3.4.3.2. Część 11 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 1. 3.4.3.3. Część 12 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 2. 3.4.3.4. Część 13 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 2. 3.4.3.5. Część 14 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - grupa 3. 3.4.3.6. Część 15 - SP2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - grupa 3. 3.4.4. W sumie w SP2 będą prowadzone zajęcia: 3.4.4.1. Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 150 h w 2012 r. dla 5 grup. 3.4.4.2. Dla dzieci z trudnościami matematycznymi: 150 h w 2012 r. dla 5 grup. 3.4.4.3. Łącznie daje to 10 grup tj. 300 godzin. 3.5. Zamawiający ustala, iż: 3.5.1. Oferent będący osobą nie prowadzącą działalności gospodarczej składa ofertę na jedną lub dwie części zamówienia (np. część 1 - sp1 i część 2 sp1; część 1 - sp1 i część 10 - sp2; część 1 sp1; część 11 - sp2 itp.). 3.5.2. Oferent będący podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń może złożyć ofertę na całość zamówienia. 3.6. Liczebność grup będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487). 3.7. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228 poz. 1487). I tak: 3.7.1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 45 minut, 3.7.2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 45 minut, 3.7.3. Zajęcia logopedyczne - 60 minut, 3.7.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne - 60 minut, 3.7.5. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - 60 minut. 3.8. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych. 3.9. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 3.10. Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach: 3.10.1. Poprawa umiejętności czytania i pisania - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudności w czytaniu i pisaniu, 3.10.2. Zminimalizowanie trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 3.10.3. Zminimalizowanie zaburzeń rozwoju mowy - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych, 3.10.4. Zminimalizowanie zaburzeń komunikacji społecznej - dotyczy wszystkich uczestników zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych, 3.10.5. Zminimalizowanie wady postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej. 3.11. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą raport z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego; prowadzić będą także dokumentację szkoleń w postaci dzienników zajęć. 3.12. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego. 3.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Taka zmiana wymaga jedynie formy pisemnej. 3.14. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 3.15. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: 3.15.1. Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), 3.15.2. Imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), 3.15.3. Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), 3.15.4. Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć (do 10 lipca 2012 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2011/2012 oraz do 10 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013), 3.15.5. Lista obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), 3.15.6. Zbiorcze opracowanie wyników docelowych wskaźników projektu: 3.15.6.1. Do 10 lipca 2012 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2011/2012), 3.15.6.2. Do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013), 3.15.6.3. Zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy, 3.15.7. Sprawozdanie obrazującą przepływ uczestników projektu (co kwartał, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca). 3.16. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy. 3.17. Wykonawca na zakończenie prowadzonych przez siebie zajęć uzyska opinię o złagodzeniu lub ustąpieniu dysfunkcji dzieci objętych wsparciem (zgodnie ze źródłem weryfikacji wskazanym we wniosku). 3.18. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 3.19. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-19 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z języka angielskiego i języka niemieckiego w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.
Dodano: 2016-06-29 - Pełnienie funkcji lidera szkolnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-11-05 - Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim.
Dodano: 2015-10-27 - Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu limanowskiego w ramach projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-22 - przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
Dodano: 2015-09-01 - ZAMÓWIENIE 8/ZSCKR /2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę : Przeprowadzenie kursu na operatora wózka widłowego dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej .
Dodano: 2015-07-28 - ZAMÓWIENIE ZSCKR 7/ZSCKR/2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę: Przeprowadzenie kursu spawacza MIG/MAG/MMA dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.
Dodano: 2015-07-28