Przetargi.pl
Nabór kadry dydaktycznej w projekcie Stawiamy na wiedzę! - Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dzieci i modzieży z Pucka

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 58 6730533
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 6730500, 6730534, fax. 58 6730533
    REGON: 00052624500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nabór kadry dydaktycznej w projekcie Stawiamy na wiedzę! - Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dzieci i modzieży z Pucka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i klas I-III publicznego gimnazjum w latach szkolnych 2011/2012 (październik 2011-czerwiec 2012) oraz 2012/2013 (październik 2012-czerwiec 2013). 1.Wymagane kwalifikacje od osób prowadzących zajęcia dodatkowe: Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. par. 4 lub par. 11 Ust. 2. Potencjalni wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. 2.Dodatkowe wymagania od osób prowadzących zajęcia dodatkowe: Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (tj. bieżące wypełnianie dziennika zajęć, wypełnianie dodatkowej listy obecności, sporządzenia comiesięcznych sprawozdań i dostarczanie ich do 6 dnia następnego miesiąca do biura projektu. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie i przedstawiania tych informacji raz w semestrze. UWAGA!!! Wszystkie zajęcia dodatkowe w szkole podstawowej oraz publicznym gimnazjum, mogą odbywać się o tej samej porze. Wykonawcy będą zobowiązani dostosować się do ustalonego harmonogramu zajęć. Wynagrodzenie osób prowadzących zajęcia dodatkowe będą współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Trening matematyczny - zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem sprzętu ICT wzmacniające kompetencje matematyczne 1.Zajęcia obejmować będą wszystkich uczniów klas V i VI szkoły podstawowej oraz klas II i III publicznego gimnazjum. 2.Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po 1 godzinie lekcyjnej na grupę. 3.Zajęcia powinny być prowadzone przy wykorzystaniu tablic interaktywnych, program zajęć powinien zawierać naukę szybkiego liczenia oraz treści związane z myśleniem matematycznym. Zamówienie publiczne dotyczące kompetencji matematycznych zostało podzielone na następujące części: 1.Część nr 1.Szkoła Podstawowa - 60 godz. 2.Część nr 2. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 3.Część nr 3. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 4.Część nr 4. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 5.Część nr 5. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 6.Część nr 6. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 7.Część nr 7. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 8.Część nr 8. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 9.Część nr 9. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 10.Część nr 10. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 11.Część nr 11. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 12.Część nr 12. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 13.Część nr 13. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 14.Część nr 14. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 15.Część nr 15. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 16.Część nr 16. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 17.Część nr 17. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 18.Część nr 18. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 19.Część nr 19. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 20.Część nr 20. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 21.Część nr 21. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 22.Część nr 22. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 23.Część nr 23. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 24.Część nr 24. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 25.Część nr 25. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 26.Część nr 26. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 27.Część nr 27. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 28.Część nr 28. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 29.Część nr 29. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 30.Część nr 30. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 31.Część nr 31. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 32.Część nr 32. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 33.Część nr 33. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 34.Część nr 34. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 35.Część nr 35. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 36.Część nr 36. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 37.Część nr 37. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. II.Rozumiem i mówię po angielsku! - dodatkowe zajęcia z języka angielskiego Zajęcia obejmować będą chętnych uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej oraz klas I-III publicznego gimnazjum. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu po 1 godzinie lekcyjnej na grupę. Zajęcia powinny być prowadzone metoda komunikatywną z naciskiem na praktyczne umiejętności porozumiewania się. Zamówienie dotyczące j. angielskiego zostało podzielone na następujące części: 38.Część nr 38. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 39.Część nr 39. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 40.Część nr 40. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 41.Część nr 41. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 42.Część nr 42. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 43.Część nr 43. Szkoła Podstawowa - 60 godz. 44.Część nr 44. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 45.Część nr 45. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 46.Część nr 46. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 47.Część nr 47. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 48.Część nr 48. Publiczne Gimnazjum - 60 godz. 49.Część nr 49. Publiczne Gimnazjum - 60 godz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miasto.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach