Przetargi.pl
Na wykonanie usługi szkoleniowej - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy(w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie) w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4443623 , fax. 018 4435239
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Żywiecka 13 13
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4443623, fax. 018 4435239
    REGON: 00440061800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na wykonanie usługi szkoleniowej - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy(w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie) w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi szkoleniowej - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy(w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie) w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera, w całości finansowanych ze środków publicznych, a mianowicie: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych, dla 7 osobowej grupy, których celem jest rozwój zdolności manualnych, a także rozwój wyobraźni. Program zajęć i harmonogram opracowany będzie z przeznaczeniem dla osób w tym z zaburzeniami psychicznymi i niepełnoprawnych intelektualnie. Uczestnictwo w tego typu zajęciach przyczyni się do integracji grupy, uczestnicy nabędą nowe umiejętności manualne, a uczestnictwo w warsztatach będzie również krokiem w kierunku uwrażliwienia na piękno. 1.Warsztaty 30 godzinne dla 7 osób (gdzie 1h to 60 minut) powinny posiadać minimalny zakres tematyczny wymieniony poniżej: a)blok teoretyczny, podczas którego omówiona zostanie krótka historia filcu, rodzaje filcu i podstawowe techniki filcowania. Dla przykładu uczestnicy będą mogli własnoręcznie przeprowadzić filcowanie wełny czesankowej z merynosów hiszpańskich- tzw. technikę na mokro. Poznają narzędzia do filcowania oraz zasady łączenia kolorów. b)blok praktyczny - Wychodząc na przeciw najbliższym świętom - Bożego Narodzenia Wykonawca na zajęciach praktycznych nauczy, oraz wykona razem z uczestnikami warsztatów: -kolorowe łańcuchów z filcu, -różnego rodzaju bombki: typu bombka płaska choinkowa, bombka 3D, -bałwanki, dzwonki, -postacć Mikołaja, -medaliony na choinkę, -breloczki 2.Wykonawca zapewnia uczestnikom warsztatów materiały na zajęcia tzn. na każdy dzień zajęć i dla każdego uczestnika: mydło szare lub oliwkowe w kostce, ręczniki papierowe, folję bąbelkową, nożyczki, maty bambusowe, rurki do rolowania, wodę, kolorową wełnę czesankową (np. z owiec rasy merynos, wyczesana z zanieczyszczeń krótkim włosem, zgręplowana warstwowo bez zanieczyszczeń ułożona w jednym kierunku), gruszki do polewania wełny, pojemniki, odzież ochronną - fartuchy. 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zajęciach praktycznych na własny koszt użyczył nieodpłatnie każdemu uczestnikowi kursu materiały niezbędne do uczestnictwa w zajęciach praktycznych. 4.Wykonawca zapewnia 1 osobę do prowadzenia warsztatów, która posiada doświadczenie w pracy grupowej, w tym z osobami niepełnosprawnymi. 5.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi w każdym dniu zajęć dostęp do bufetu kawiarnianego składającego się z (porcje gramaturowe na jednego uczestnika winny wynosić nie mniej): a)kawa (parzona i rozpuszczalna) 200 ml na osobę b)herbata (w torebkach) 200 ml na osobę c)cukier bez ograniczeń d)śmietanka do kawy bez ograniczeń e)cytryna/sok cytrynowy bez ograniczeń f)sok 0,5 litra na osobę g)woda mineralna 0,5 litra na osobę h)drobne ciasteczka (typu kruche, delicje, markizy, wafelki w czekoladzie) 200 gram na osobę 6.Wykonawca zapewnia zastawę stołową jednokrotnego użycia na każdy dzień prowadzonych warsztatów: a)kubki na napoje gorące 20 szt. b)kubki na napoje zimne 20 szt. c)łyżeczki do kawy/herbaty 40 szt. d)talerzyki na ciastka 40 szt. e)serwetki (gastronomiczne 15x15 cm) 50 szt. 7.Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie odpadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami 8.Warsztaty mają trwać 6 dni i odbyć się w dniach 21,22,23,27,28,30 listopada 2012 roku, w godzinach od 900 do 1400 w każdym dniu. 9.Warsztaty będą przeprowadzane na terenie Środowiskowego Domu Samopomocy W nowym Sączu, ul. Nawojowska 159 A. Uwaga! Zamawiający podał w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia minimalny zakres programowy, wskazując na zagadnienia, które powinny zostać uwzględnione podczas kursu. Program każdego kursu musi być opracowany zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.nowysacz.pl; http://www.nowysacz.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach