Przetargi.pl
Na świadczenie usługi ochrony obiektu Sądu Rejonowego w Inowrocławiu

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Narutowicza 42
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3572051 do 54 , fax. 052 3572051 w. 301
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Narutowicza 42 42
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3572051 do 54, fax. 052 3572051 w. 301
    REGON: 00032154300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na świadczenie usługi ochrony obiektu Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektu Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42. W ramach ochrony obiektu do zadań ochrony należy: - zapewnienie bezpieczeństwa ogólnego osobom i mieniu w chronionym obiekcie sądowym, - przywracanie porządku naruszonego przez osoby przebywające na terenie obiektu i w pomieszczeniach sądowych - niedopuszczenie do wnoszenia na teren obiektu sądowego alkoholu oraz przedmiotów zagrażających życiu i zdrowiu osób, a także mieniu - uniemożliwienie wejścia na teren sądu osobom nietrzeźwym albo będących pod wpływem działania środków odurzających itp. - obsługa punktów wjazdowych (bramowych) na terenie Sądu Rejonowego w celu niedopuszczenia do wjazdu pojazdami osobom nie posiadającym pisemnego zezwolenia osoby upoważnionej - wykonywanie połączeń abonenckich centrali telefonicznej, obsługa bramki wejściowej i ręcznych wykrywaczy metali - ochrona kluczy do pomieszczeń poprzez ich wydawanie i przyjmowanie pod ochronę za potwierdzeniem przyjęcia i pokwitowaniem wydania - sprawdzanie obiektu i pomieszczeń pod względem bezpieczeństwa w godzinach pracy sądu i po zakończeniu jego funkcjonowania oraz w dniach wolnych od pracy zgodnie z zakresem czynności i procedurami ujętymi w Regulaminie pełnienia służby ochronnej - współdziałanie z policją i strażą miejską w przywracaniu porządku naruszonego na terenie obiektu chronionego - wykonywanie na wezwanie Zamawiającego dodatkowych czynności związanych z ochroną wejść do sali rozpraw, w których toczą się procesy z wyłączeniem jawności oraz związanych z ochroną dokumentów niejawnych i wartości pieniężnych przenoszonych na terenie Sądu i po za nim, - dokumentowanie przebiegu służby ochronnej zgodnie z regulaminem pełnienia służby - sprawdzanie przed objęciem służby i po jej zakończeniu ciągów komunikacyjnych, skrzynek hydrantowych i rozdzielczych prądu, wnęk, a także sanitariatów użytku publicznego pod kątem, czy nie pozostawiono w nich przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia osób oraz mienia. Rodzaj i częstotliwość wykonywanych usług objętych przedmiotem zamówienia określona została w załączniku nr 6 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania alarmów próbnych w celu sprawdzenia sprawności patrolu interwencyjnego. Szczegółowe zadania, obowiązki i uprawnienia pracowników ochrony w obiektach chronionych zostaną określone w regulaminie pełnienia służby ochronnej Pełnienie służby ochronnej obejmuje wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny w systemie ustalonym przez Zamawiającego z uwzględnieniem czasu ochrony w dniach roboczych tj.: - pn w godz. 7:00-18:00 wt-pt w godz. 7:00-16:00 czas służby ochronnej w dni świąteczne i wolne od pracy obejmuje godz. od 7:00 do 7:00 dnia następnego - oraz obsługa centrali telefonicznej i monitoringu w dniach roboczych tj.: pn-pt w godz. 7:30-15:30, chyba że godziny urzędowania Sądu zostaną zmienione ustawą oraz w dodatkowe dni pracujące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Narodowego Banku Polskiego O/Bydgoszcz 59101010780089471391200000 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego uważa się dzień uznania konta Zamawiającego. 5. Oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji lub w formie poręczeń należy złożyć u Inspektora ds. gospodarczych Sądu Rejonowego (pokój nr 26) przed upływem terminu do składania ofert. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji lub poręczenia bankowego albo kopię dowodu przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium będzie dokonane w oparciu o treść przepisu art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowe certyfikaty (bez względu na ilość dodatkowych certyfikatów przedłożonych w ofercie) oraz własne biuro na terenie m-sta Inowrocławia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach