Przetargi.pl
Na świadczenie usług w zakresie drogowego transportu towarów w RDW Toruń na 2010 r. z podziałem na 2 części

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na świadczenie usług w zakresie drogowego transportu towarów w RDW Toruń na 2010 r. z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia : - Praca na wysięgniku koszowym osób w zakresie bieżącego utrzymania dróg (wycinanie konarów drzew), a także w sytuacjach interwencyjnych i awaryjnych. - Przewóz tłucznia na odl. od 10-120km samochodem o ład.12-20Mg - Przewóz ziemi z poboczy dróg na odl. około 100km samochodem o ład 12-20Mg - Przewóz materiałów ,drobnego sprzętu kołowym ciągnikiem z przyczepą przy pracach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg Planowana ilość godzin i km pracy środków transportowych określona została w kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.Warunki udziału w postępowaniu : 5.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają wymagania określone w SIWZ i którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania , 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1i 2 ustawy z dnia 29.stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późni. zmian.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu i potwierdzić ich spełnienie następującymi dokumentami: 1/ Oświadczenie - załącznik nr 1, potwierdzający że Wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1ustawy P.Z.P 2/ Oświadczenie - załącznik nr 2 ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy P.Z.P. 3/ Aktualna licencja przewoźnika - Wykonawca musi posiadać licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art.11 ustawy z dnia 06.09.2001 r o transporcie drogowym (Dz. U. nr 125 z późni. zmianami) 4/ wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr : 3. 5/ Wykaz jednostek transportowych w celu realizacji zamówienia - załącznik nr .4. / załączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych z aktualnym wpisem dopuszczającym pojazd do ruchu/ 6/ Wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - załącznik nr .5. / załączyć kserokopie prawa jazdy oraz kserokopie aktualnych świadectw kwalifikacyjnych, 7/ Zobowiązanie Wykonawcy - załącznik nr. 6. 8/ Dane Podwykonawców - załącznik nr. 7 9/ Opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 10/ Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1,2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11/ Oświadczenie wykonawcy ,że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 5.3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia / nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach