Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Piastoszyn - Grochowo oraz sieci wodociągowej w miejscowości Piastoszyn.

Gmina Kęsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-506 Kęsowo, ul. Główna 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3344091 , fax. 052 3344022
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęsowo
    ul. Główna 11 11
    89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3344091, fax. 052 3344022
    REGON: 09235112700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Piastoszyn - Grochowo oraz sieci wodociągowej w miejscowości Piastoszyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Piastoszyn - Grochowo oraz sieci wodociągowej w miejscowości Piastoszyn - projekt 36, 37-41, 40. Zakres zadania obejmuje: - projekt 36: długość kanalizacji grawitacyjnej: PCV 200 - 1301,9 m, długość kanalizacji tłocznej: PE 63 - 43,5 m, długość przykanalików: PCV 160 - 303,5 m, długość przyłączy: PCV 160 - 57,5 m, przepompownie - 1 szt. - projekt 37 - 41: długość kanalizacji tłocznej: PE 63 - 761,8 m, długość przykanalików - 79,8 m, przepompownie - 2 szt. - projekt 40: długość kanalizacji grawitacyjnej: PCV 200 - 1201,8 m, długość kanalizacji tłocznej: PE 63 - 2457,2 m, długość przykanalików: PCV 160 - 68,1 m, długość przyłączy: PCV 160 - 57,5 m, przepompownie - 2 szt., długość sieci wodociągowej: PE 90 - 645,9 m, długość przyłączy wodociągowych: PE 40 - 65,7 m. UWAGA: Z wykonania wyłączony został odcinek kanalizacji tłocznej PE 63 tj. przyłącze - przepompownia nr 18 - odcinek 645 m (plan zagospodarowania rys 3)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty co najmniej 3 lata gwarancji. 2) Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). 3) Wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu ogłoszenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem rodzaju robót, ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończone (referencje). 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, do realizacji robót określonych umową, a w szczególności: uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi, elektrycznymi i instalacyjno - inżynieryjnymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i wodociągowych z czego co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych jak przedmiot zamówienia (należy załączyć również aktualny dokument potwierdzający przynależność tej osoby do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów). 8) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej inwestycji jak przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej jak 1 000000 zł, z podaniem wartości, wielkości przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na co najmniej 1 000 000 zł i zobowiązują się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia. . 10) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 11) Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. 12) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 8 do SIWZ. 13) Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 14) Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach