Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 01-138 Warszawa, ul. Płocka 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 43 12 312
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Płocka 26 26
01-138 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 43 12 312 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na dostawę myjni-dezynfektora do endoskopów elastycznych dla 2 do 4 aparatów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Myjnia-dezynfektor posiada certyfikat dopuszczenia do stosowania w Unii Europejskiej (CE) Moc do 12 kW, napięcie zasilania 3x230/400 V-50 Hz Procesy mycia i dezynfekcji w myjni-dezynfektorze całkowicie zautomatyzowane Wykonawca zainstaluje myjnię-dezynfektor i urządzenia towarzyszące w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca wykona na swój koszt podłączenie mediów energetycznych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Po zainstalowaniu Wykonawca przeprowadzi próby funkcjonowania urządzenia, oraz pomiary ochrony przeciwporażeniowej. Wykonawca będzie wykonywał serwis gwarancyjny myjki-dezynfektora przez 36 miesięcy od przekazania do użytku, obejmujący m.in. przeglądy konserwacyjne zgodnie z instrukcją eksploatacji. Wykonawca jest zobowiązany podjąć działania do 24 godz. od powiadomienia o awarii. Okres od wystąpienia awarii do zakończenia naprawy dolicza się do okresu gwarancyjnego. Gwarancja dostępu do części zamiennych przez nie krócej niż 7 lat. Wszelki materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem preparatów do mycia i dezynfekcji) związane z prawidłowym funkcjonowaniem myjki-dezynfektora w okresie trwania gwarancji dostarczy na swój koszt Wykonawca, a w szczególności filtry powietrza i wody. Oferent przeszkoli wskazanych pracowników Zamawiającego na własny koszt, w zakresie używania sprzętu. Przeprowadzone szkolenie udokumentowane zostanie stosownym zaświadczeniem. Myjnia-dezynfektor musi zapewniać mycie dwóch endoskopów jednocześnie z niezależnie sterowanymi dwoma różnymi programami. Myjnia-dezynfektor wykonuje automatyczny test szczelności endoskopu przed każdym cyklem. Myjnia-dezynfektor będzie zasilona z sieci wodociągowej wody pitnej, przy czym do myjni-dezynfektora będzie dołączona stacja zmiękczania wody wodociągowej dostosowana wielkością do ilości wody zapotrzebowanej przez myjnię-dezynfektor. Na końcu każdego cyklu mycia-dezynfekcji drukowany jest raport o jego przebiegu zawierający informacje o wartościach parametrów cyklu i o ewentualnych nieprawidłowościach. Myjnia-dezynfektor przystosowana jest do dekontaminacji endoskopów elastycznych producentów:Olympus :BF 1T30 BF P20D BF3C30 BF-UC160F-OL8 Pentax FB 18 BS EB 1830 EB 1830 T3 EB 1530 T3 EB 1970 AK EG 2940 EG 2970 KRazem z Myjnią-dezynfektorem dołączone zostaną adaptery do podłączeń endoskopów. Wykonawca dostarczy przewody do badania szczelności endoskopu pasujące do endoskopów produkcji OLYMPUS i PENTAX po 4 sztuki każdego rodzaju. Przewody te muszą być tak wykonane, aby pracownik Zamawiającego mógł je samodzielnie wymienić po przeszkoleniu, bez udziału serwisu z zewnątrz. Pomiar spadku ciśnienia wewnątrz endoskopu, przed każdym etapem czyszczenia endoskopu, sygnalizacja nieprawidłowego spadku ciśnienia i automatyczne zatrzymanie procesu czyszczenia w momencie wykrycia nieszczelności. Przed podaniem wody do komory podczas ostatniego mycia płukania myjnia-dezynfektor musi być zaopatrzona w system do dezynfekcji termicznej wody wodociągowej. Myjnia-dezynfektor musi być dostosowana do skoncentrowanych preparatów dezynfekcyjnych na bazie kwasu nadoctowego i aldehydu glutarowego, zawartych w preparatach różnych producentów, przeznaczonych do chemiczno-termicznej dezynfekcji endoskopów elastycznych. Roztwory robocze będą przygotowywane z koncentratów automatycznie. Zakres stężeń 0,5-2,0 procent w/w. Dozowanie z dokładnością 0,1 procent w/w. Oferent gwarantuje, że roztwory robocze będą przygotowywane automatycznie z dokładnością minimum 0,1 procent w/w. Myjnia-dezynfektor musi być przystosowana do skoncentrowanych preparatów myjących przeznaczonych do endoskopów elastycznych. W stężeniach 0,3-1,0% Myjnia-dezynfektor musi posiadać miejsce na pojemniki na koncentrat myjący i dezynfekujący, oraz pompy do ich automatycznego dozowania i przygotowania roztworów roboczych. Myjnia-dezynfektor musi posiadać:-Podgrzewacz dezynfektanta-Blokadę pokrywy-Tester szczelności endoskopu-Filtr absorpcyjny powietrza - np. węglowy Myjnia-dezynfektor posiada panel wyświetlający poszczególne fazy danego cyklu pracy. Myjnia-dezynfektor posiada możliwość programowania przez użytkownika czasu mycia oraz dezynfekcji niezależnie dla każdej komory. Maksymalne wymiary myjni-dezynfektora szerokość 1200 mm, głębokość 1100mm, wysokość 2000mm Wykrywanie niedrożności każdego z kanałów, podczas czyszczenia endoskopu. Maksymalny czas mycia i dezynfekcji endoskopu elastycznego nie może być dłuższy niż 45 minut Roztwory robocze preparatów myjącego i dezynfekującego są wykorzystywane tylko jednokrotnie do każdego cyklu. Endoskopy wyjęte z myjni-dezynfektora i sama myjnia-dezynfektor po zakończeniu procesu dezynfekcji endoskopu będą wolne od drobnoustrojów, w każdym z pięciu opisanych w umowie testów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1 i 4, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa myjni endoskopowej dla potrzeb Pracowni Endoskopii
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż myjni-dezynfektor wraz z wyposażeniem dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/16/16)
Dodano: 2016-06-13 - zakup i sukcesywna dostawa myjni dezynfektora do naczyń sanitarnych
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa Urządzeń do mycia i dezynfekcji z płynem płucząco zmiękczający i urządzenia do utylizacji naczyń jednorazowego użytku - numer sprawy P/102/2016/SZ/WIM - 50/ZP/16
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa artykułów czystościowych
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji parowej, igieł iniekcyjnych, sprzętu do stomii, rękawiczek medycznych oraz innego drobnego sprzętu medycznego (zadania 1-17)
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2016-01-05 - IHiT/P/68/2015 Dostawa strzykawek,igieł do trepanobiopsji i aspiracji szpiku oraz do punkcji mostka;materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji plazmowej oraz innego drobnego sprzętu medycznego (zadania 1-18)
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa uzdatniacza wody dla potrzeb Stacji dializ Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie w ramach realizacji programu wieloletniego na lata 2011 - 2020 pn.: Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej
Dodano: 2015-10-05