Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg
- Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6617347 , fax. 022 6617535
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rynku Rolnego
ul. Nowy Świat 6/12 6/12
00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6617347, fax. 022 6617535
REGON: 00622243400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja systemu WEBSENSE Enterprise - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Aktualizacja użytkowanego w Agencji Rynku Rolnego systemu Websense Enterprise do wersji Websense Web Security dla 1300 użytkowników sieci LAN zintegrowane z Active Directory i z MS ISA Proxy Server na okres od 22.11.2009 do 21.11.2011 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą prawidłowo wypełnione dokumenty wymienione w rozdziale VIII SIWZ. 2. Złożenie przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w roz. VIII SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z formularzem oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego System Obsługi Licencji Maszynistów z uwzględnieniem przeszkolenia pracowników oraz zapewnienia opieki serwisowej
Dodano: 2016-07-18 - Zapewnienie dostępności i niezawodności oraz utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM
Dodano: 2016-06-24 - Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ZSIWZZ) Urzędu Transportu Kolejowego
Dodano: 2016-06-10 - na świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania narzędzia zawierającego zbiór algorytmów, procedur, funkcji oraz reguł dotyczących oceny wniosków o dofinansowanie budowy sieci szerokopasmowych, poprawy jakości danych z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz poprawy siatki dróg na potrzeby realizacji Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu
Dodano: 2016-04-29 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej EVA4100 i EVA4400, usługi wsparcia dla środowiska wirtualnego opartego o VMware oraz usługi wsparcia dla systemu Tivoli Storage Manager
Dodano: 2016-04-04 - SUBSKRYPCJA Z USŁUGĄ SERWISOWĄ OPROGRAMOWANIA VMWARE; SUBSKRYPCJA OPROGRAMOWANIA MCAFEE; SUBSKRYPCJA OPROGRAMOWANIA DEEP SECURITY TREND MICRO
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu FAVI (Forensic Aid for Vehicle Identification) Zadanie nr 2 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego oprogramowania systemu FAVI (Forensic Aid for Vehicle Identification) na okres 12 miesięcy - nr postępowania 58/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-03-11 - Usługa dostępu do oprogramowania estymacji kategorii naukowej MNiSW na bazie osiągnięć pracowników Wojskowego Instytutu Medycznego przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-02-17 - Zapewnienie dostępności i niezawodności oraz utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM
Dodano: 2016-02-09 - Przedłużenie wsparcia technicznego typu Premium macierzy EMC VNX i EMC CX.
Dodano: 2016-02-09