Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ W MIEJSCOWOŚCIACH MAJDÓW , SADEK, WYSOKA GMINA SZYDŁOWIEC W ILOŚCI OKOŁO 120 000 LITRÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010

Administracja Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Staszica 3a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 617 14 52 , fax. 0-48 617 14 52
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Oświaty
    ul. Staszica 3a 3a
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 617 14 52, fax. 0-48 617 14 52
    REGON: 67088972400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ W MIEJSCOWOŚCIACH MAJDÓW , SADEK, WYSOKA GMINA SZYDŁOWIEC W ILOŚCI OKOŁO 120 000 LITRÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawa oleju opałowego w ilości około 120 000 litrów w sezonie grzewczym 2009/2010 - około 80.000 litrów dla Zespołu Szkół w Majdowie, - około 20.000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Sadku, - około 20.000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Wysokiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 3. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 4. posiadają koncesję na obrót olejem opałowym lekkim ważną na dzień składania oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt. 8 i formie określonej w pkt. 7 SIWZ następujące dokumenty: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. Złożenie oferty na formularzach o innej treści jest niedopuszczalne i spowoduje odrzucenie oferty. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków, stanowiący załącznik nr 4. 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) koncesję na obrót olejem opałowym lekkim ważna na dzień składania ofert. e) dokument potwierdzający wymagania jakościowe z pkt. 2.1 (atest, charakterystykę jakościową) oferowanego oleju opałowego oraz wskazać producenta lub dystrybutora, którego ceny hurtowe są podstawą do określenia ceny ofertowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach