Przetargi.pl
na dostawę dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. 1.oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów, taśm i cartridge do drukarek - czarnych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192113-6 Wkłady drukujące), 2.oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do drukarek - kolorowych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących)

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7115742 , fax. 095 7228997
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jagiellończyka 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7115742, fax. 095 7228997
    REGON: 21050043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na dostawę dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. 1.oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów, taśm i cartridge do drukarek - czarnych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192113-6 Wkłady drukujące), 2.oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do drukarek - kolorowych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.: 1. oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów, taśm i cartridge do drukarek - czarnych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192113-6 Wkłady drukujące), 2. oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do drukarek - kolorowych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących). Lp. Typ drukarki Parametry tonera/ taśmy/cartridge (ilość kopii, które powinien wykonać toner) Rodzaj drukarki Ilość I. Oryginalne, fabrycznie nowe tonery, taśmy i cartridge do drukarek - czarne (CPV- 30192112-9, 30192113-6) 1. HP - 1010 wydajność nie mniejsza niż 2.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 5 2. HP - 1200 wydajność nie mniejsza niż 3.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 6 3. HP 2200 wydajność nie mniejsza niż 5.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 40 4. HP Color LJ 4700 DN wydajność nie mniejsza niż 11.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 1 5. HP LJ 4050 N wydajność nie mniejsza niż 10.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 20 6. HP LJ 4015 wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 10 7. HP Officejet H 470b wydajność nie mniejsza niż 480 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Atramentowa 8 8. Lexmark E 322 Wydajność nie mniejsza niż 6.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 5 9. Lexmark T 430 DN wydajność nie mniejsza niż 3.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 20 10. Lexmark T 620 Wydajność nie mniejsza niż 10.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 8 11. Lexmark T 640 DN Wydajność nie mniejsza niż 21.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 20 12. OKI B 6200 DN Wydajność nie mniejsza niż 10.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 5 13. OKI ML 5591 Wydajność nie mniejsza niż 4 mln znaków przy zapełnieniu strony 35% Igłowa 10 14. TALLY GENICOM T-2265+ Wydajność nie mniejsza niż 20 mln znaków przy zapełnieniu strony 35% Igłowa 10 15. TALLY T 2055 Wydajność nie mniejsza niż 20 mln znaków przy zapełnieniu strony 35% Igłowa 100 16. OKI B 4400 Wydajność nie mniejsza niż 3.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 10 17. Kyocera Mita FS-1100 Wydajność nie mniejsza niż 4.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 10 II.oryginalne, fabrycznie nowe tonery do drukarek - kolorowe (CPV - 30192112-9) 1. HP Color LJ 4700 DN Wydajność nie mniejsza niż 10.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 33 2. Lexmark C 534 DN Wydajność nie mniejsza niż 5.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% Laserowa 12 1.Oferowane przez Wykonawcę tonery, taśmy i cartridge do drukarek muszą być w całości oryginalne, fabrycznie nowe. 2.Poprzez oryginalne, fabrycznie nowe tonery, taśmy i cartridge do drukarek Zamawiający rozumie tonery, taśmy i cartridge do drukarek, które nie były wcześniej eksploatowane, a do procesu ich wytworzenia zostały wykorzystane tylko fabrycznie nowe, nieużywane elementy, w tym m.in. wałek światłoczuły. 3.Zaoferowane tonery, taśmy i cartridge do drukarek muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone opakowania jednostkowe z naniesionymi danymi technicznymi, jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne oraz datę ważności. 4.Data ważności oferowanych tonerów, taśm i cartridge do drukarek nie może być krótsza niż 12 miesięcy liczonych od chwili dostawy tonerów i taśm do drukarek do siedziby Zamawiającego. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania przez Wykonawcę regenerowanych tonerów, taśm i cartridge do drukarek, tj. takich, w których podczas wytwarzania zostały zastosowane elementy pochodzące z innych, zużytych materiałów eksploatacyjnych. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tonerów, taśm i cartrisge do drukarek innych, niż zalecane przez producentów sprzętu wymienionego w powyższej tabeli, pod warunkiem, iż zaoferowane tonery, taśmy i cartridge do drukarek będą równoważne pod względem jakości materiałom eksploatacyjnym zalecanym przez producentów sprzętu, a ich wydajność nie będzie niższa od wydajności podanej w tabeli. 7.Tonery, taśmy i cartridge do drukarek równoważne pod względem jakości materiałom zalecanym przez producentów sprzętu to takie tonery, taśmy i cartridge, które zapewnią bezawaryjną i bezproblemową pracę urządzeń drukujących. 8.Dostarczone tonery, taśmy i cartridge do drukarek winny spełniać parametry podane w powyższej tabeli oraz: 1)nie mogą ujemnie wpływać na jakość wydruków, brudzić wydruków (tj. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi, itp.), 2)proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, 3)nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek, 4)taśmy nie mogą być wyschnięte. II.Warunki dostaw 1.Dostawa tonerów, taśm i cartridge do drukarek realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego w okresie trwania umowy. 2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego. Koszty związane z transportem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3.Realizacja dostawy przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania za pośrednictwem telefonu lub faxu. 4.Płatność faktur za dostarczone tonery, taśmy i cartridge do drukarek nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ogólnej ilości dostaw tonerów, taśm i cartridge do drukarek do 30% wartości przedmiotu zamówienia. 6.Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone tonery, taśmy i cartridge do drukarek co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostarczenia tonerów, taśm i cartridge do drukarek do siedziby Zamawiającego.Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie pobiera wadium. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921129
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.3 Akceptują 30 dniowy termin płatności. 2.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) oraz projektem umowy (Rozdział IV SIWZ). 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4.Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym m.in. koszt transportu do siedziby Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SKŁĄDAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ: 1 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdz. III SIWZ) wraz z załącznikiem. 2. Oświadczenie (załącznik nr 1 do oferty). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale I, pkt IV, ppkt 3 i 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Dokument, o którym mowa w rozdziale I, pkt IV, ppkt 5, lit a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w rozdziale I,pkt IV, ppkt 5, lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt IV ppkt 6 stosuje się odpowiednio. 2.Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 9. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do: 9.1. solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 9.2. nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 9.3. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 9.4. niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, 9.5. przedstawienia podziału dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców. UWAGA: - każdy podmiot zobowiązany jest do złożenia wszystkich wymaganych w pkt. IV dokumentów i zaświadczeń, - okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 10. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo spełniające wymogi określone w pkt I ppkt 5 i 6. 11. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 1.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale I pkt III zostały spełnione przez Wykonawcę. 2.Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach