Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 9B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3287660 , fax. 068 3287657
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Podgórna 9B 9B
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3287660, fax. 068 3287657
REGON: 01544738200093 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz zszywek dla Terenowych Biur Rejestru Usług Medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Podstawowe wymogi odnośnie przedmiotu zamówienia: -w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2, -materiałów eksploatacyjnych do drukarek: -oryginalnych (wytworzonych przez producenta drukarki) lub równoważnych pod warunkiem zagwarantowania pełnej kompatybilności z drukarką oraz nie gorszych parametrów techniczno- jakościowych jak oryginalne, tj. jakość wydruku nie gorsza jak przy używaniu oryginalnych (nie rozlewanie liter, nie rozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku), -nieregenerowanych, tj. nie uzupełnianych, bez wymienianych elementów, -fabrycznie nowych, czyli wyprodukowanych nie wcześniej niż w IV kwartale 2009r., w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności, zabezpieczonych przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania i będące gotowe do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów czy inwestycji, -nie powodujących uszkodzeń ani zaburzeń pracy urządzeń, do których będą przeznaczone; w przypadku gdy dostarczony materiał spowoduje uszkodzenie urządzenia, w którym zostanie użyty, co zostanie stwierdzone przez serwis, Wykonawca pokryje koszty jego naprawy lub zakupu nowego urządzenia, -z 12-miesięczną gwarancją liczoną od dnia sprzedaży. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921129
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 750,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki określone w art. 22.ust. 1 Pzp. dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie winni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-zielonagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
Dodano: 2013-11-28 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji
Dodano: 2010-11-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2010-10-12 - na dostawę dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. 1.oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów, taśm i cartridge do drukarek - czarnych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192113-6 Wkłady drukujące), 2.oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do drukarek - kolorowych (wg CPV-30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących)
Dodano: 2009-12-02