Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 742-84-10 , fax. 0-95 742-84-11
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2 2
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 0-95 742-84-10, fax. 0-95 742-84-11
REGON: 21046694800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego o następujących minimalnych parametrach. Lp. Nazwa Ilość 1 Urządzenie wielofunkcyjne HP OfficeJet Pro L7480 2 szt. 2 Drukarka OKI 430dn 4 szt. 3 Dysk WD Scorpio Black 320 GB 7200 rpm 2,5 + aluminiowa obudowa z portami USB 2.0 i eSata 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków na podstawie treści złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów stanowiących załączniki do oferty, przy zastosowaniu metody : spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych. załącznik nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż kinowego sprzętu cyfrowego. Cyfryzacja i modernizacja Kina 60 krzeseł w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa zestawów komputerowych do szkół dla których organem prowadzącym jest gmina Szprotawa
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Lubniewice
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa urządzeń komputerowych dla Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania komputerowego dla Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Dodano: 2015-09-30