Przetargi.pl
na usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Bolesławcu oraz terenów zewnętrznych w okresie od 20.05.2009r. do 19.05.2011r.

Starostwo Powiatowe w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7354183 , fax. 075 7353250
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7354183, fax. 075 7353250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Bolesławcu oraz terenów zewnętrznych w okresie od 20.05.2009r. do 19.05.2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - sprzątanie pomieszczeń i korytarzy oraz toalet w budynkach wykorzystywanych przez Starostwo Powiatowe w Bolesławcu - tj. w budynkach przy placu Marsz. J. Piłsudskiego 1 i 2, oraz w budynku przy ul. Zwycięstwa 9 w Bolesławcu. Łączna powierzchnia wewnęt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - prowadzenie działalności w zakresie usług sprzątania , - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - sytuacja ekonomiczna i finansowej zapewniająca wykonanie zamówienia, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. - zapewnienie takiej obsady osobowej na obiektach Starostwa aby sprzątanie odbywało się w sposób ciągły przez okres o którym mowa w umowie. - używanie środków posiadających polskie atesty. - zadeklarowanie używania do czyszczenia danych powierzchni środków chemicznych do tego przeznaczonych. - zadeklarowanie przez Wykonawcę nie udostępniania kodu dezaktywującego alarm w obiekcie otrzymanego po zawarciu umowy od Zamawiającego osobom postronnym - innym niż upoważniony pracownik.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 5, Wykonawca winien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 stanowiące załącznik nr 3 SIWZ, b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta, c.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wielkości sprzątanej powierzchni, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. d.dokumenty (np. listy referencyjne lub polecające) potwierdzające wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed ogłoszeniem niniejszego postępowania, że dane usługi zostały wykonane należycie. Z dokumentu musi wynikać: data wykonania usługi, przedmiot usługi - sprzątanie powierzchni biurowych, wielkość sprzątanej powierzchni, potwierdzenie że dostawa została wykonana należycie. e.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 5. Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach