Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji stacjonarnej na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna polegających na zapewnieniu łączności telefonicznej dla 173 linii analogowych (POTS) poprzez świadczenie usługi Centrex od operato

Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna ogłasza przetarg

  • Adres: 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 79 77 300 , fax. 0-71 79 75 603
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
    ul. Ostrowskiego 5 5
    53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 79 77 300, fax. 0-71 79 75 603
    REGON: 93052571900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-fabryczna.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji stacjonarnej na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna polegających na zapewnieniu łączności telefonicznej dla 173 linii analogowych (POTS) poprzez świadczenie usługi Centrex od operato
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji stacjonarnej na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna polegających na zapewnieniu łączności telefonicznej dla 173 linii analogowych (POTS) poprzez świadcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500000 zł. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -Wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ, łącznie ze wzorem umowy. W przypadku ykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamóweinia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania,o których mowa w SIWZ.W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspolnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Oferta musi być złożona w formie pisemnej, podpisana przez Wonawcę lub osobę upoważnioną oraz złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, Zamawiający oceni warunki udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1, art. 24, art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ; Jeżeli oferta będzie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinna ona zawierać oddzielne oświadczenie każdego z nich. 3. Koncesję (zezwolenie, licencja itp.), z której wynika, że wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje i stosowne uprawnienia do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru ( przedsiębiorców telekomunikacyjnych) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował pełnomocnik wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego /rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w stosunku do inwestora (szkoda wyrządzona Zamawiającemu) - o wartości nie mniejszej niż 500000 zł sumy ubezpieczeniowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach