Gmina Lesznowola ogłasza przetarg
- Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
- Data zamieszczenia: 2018-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
Gminna 60
05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
REGON: 53901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mysiadło – budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Poprzecznej, ul. Zakręt, ul. Goździków i ul. Wiejskiej – I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Inwestycja jest realizowana na podstawie Decyzji Starosty Piaseczyńskiego NR 1873/2016 z dnia 28.10.2016r. Inwestycja polega na realizacji zadania pn. „Mysiadło – budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Poprzecznej, Zakręt, Goździków i Wiejskiej – I etap.” Budowa obejmuje: - budowę kanalizacji deszczowej o dł. 374 m; - odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 1285 m2; - mechaniczne czyszczenie kanałów o dł. 400 m; - montaż 20 studni kanalizacji deszczowej; Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: 1) Projekt budowlany branży sanitarnej; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) Opinia geotechniczna; 4) Przedmiar robót; Warunkiem zakończenia inwestycji jest przekazanie Zamawiającemu dokumentacji budowy, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dokumentacji powykonawczej, uzupełnionego dziennika budowy, oświadczenia kierownika budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 3.1., ppkt 2 i 3 SIWZ 7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. 8) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce PRZETARGI informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Stary Duninów - Etap I
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie kanalizacji odprowadzającej nadosadowe wody z odstojnika wód popłucznych do kanalizacji sanitarnej NBSW budynek 29 SGGW w Warszawie
Dodano: 2023-06-21 - Budowa sieci wodociągowej
Dodano: 2023-04-04 - Modernizacja oczyszczalni ścieków Centralna w miejscowości Retków wraz z zakupem wozu asenizacyjnego, gmina Stanisławów
Dodano: 2022-10-26 - Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz
Dodano: 2022-09-21 - Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz
Dodano: 2022-09-21 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Nowa Wieś gm. Nowy Duninów”
Dodano: 2020-10-20 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Radziwiłłów i Bartniki.
Dodano: 2019-12-30 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Norweskiej w Kobyłce
Dodano: 2019-10-02 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Nałkowskiego wraz z pompownią i odgałęzieniami do granic nieruchomości
Dodano: 2019-09-03