Przetargi.pl
„Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo – przyrodniczego Muszyna”

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo – przyrodniczego Muszyna”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa budynku „Domu Garncarza”, ogrodu, obiektów małej architektury, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazowej, odwodnienia liniowego oraz remont obudowy studni w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Parku Kultury i Dawnego Rzemiosła”. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 – Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45233140-2 – Roboty drogowe 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane 45212140-9 – Obiekty rekreacyjne 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z odbudową budynku „Domu Garncarza”, ogrodu, obiektów małej architektury, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, gazowej, odwodnienia liniowego oraz remontu obudowy studni. Zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. ewid. nr : 740/9 obr. 0001 Muszyna. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zadanie nr 1: Dom garncarza: - roboty rozbiórkowe, - podbicia fundamentów, nowe fundamenty, - wzmocnienie i hydrofobizacja powierzchni kamiennych wraz ze spoinowaniem, - odtworzenie sklepień w piwnicy wraz z torkretowaniem, - ściany, wieńce, belki i płyty żelbetowe, - ściany z pustaków ceramicznych, - konstrukcja dachu wraz z pokryciem, - stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, - prace wykończeniowe wewnętrznem.in. ściany i podłogi, - prace wykończeniowe zewnętrzne: elewacja, taras i schody zewnętrzne, - instalacje sanitarne – c.o. ze źródłem ciepła, gazowa, wod-kan, elektryczna, - instalacja wod-kan zewnętrzna, - drenaż, - wyposażenie: piec do wypalania ceramiki oraz stanowisko garncarza, - fontanna ( wraz z instalacjami), - studnia ogrodowa, - osłony agregatów, - scena ogrodowa wraz z widownią, - mała architektura: ławki, kosze na śmieci, solarne lampy parkowe, stojaki rowerowe, rzeźby, liczniki osób, tablice informacyjno-pamiątkowe, - alejki parkowe. Zakres prac nie obejmuje: - wykonania alejek przed budynkiem Dworu Starostów oraz po zachodniej stronie budynku [w załączniku nr 1 (w dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 7 w niniejszym postępowaniu) kolorem żółtym zaznaczono zakres zamówienia], - dostawy i montażu: stołów do gry w piłkarzyki, ping-ponga, stolików i krzeseł do gry, toru do mini golfa, - wykonania pola do gry w „Boule” oraz placu zabaw i gier. b) Zadanie nr 2: Zagospodarowanie terenu: - prace porządkowe i przygotowawcze, - drzewa i krzewy, - schematy układu parterowego trawniki i żywopłoty, c) Charakterystyczne parametry oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna- projekt budowlany, projekty wykonawcze. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. W przypadku realizacji zadania nr 1 i nr 2 przez odrębnych Wykonawców Zamawiający wymaga współpracy i koordynacji działań przez poszczególnych Wykonawców. 4. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 5. Założenia: 1) Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 2) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. 3) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. 4) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności wymaganych dla dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu. 5) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. 6) Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona zostanie na podstawie przedstawionej oferty i ma ona charakter ryczałtowy, nie podlega zmianie ani waloryzacji oraz uwzględnia wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, w tym również koszty usunięcia wad w okresie rękojmi i gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach