Przetargi.pl
Monter stolarki okiennej dla 20 osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Koszarowa 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3843506 , fax. 091 3864506
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
    ul. Koszarowa 4 4
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3843506, fax. 091 3864506
    REGON: 81193749500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.gryfice.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowy Urząd Pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monter stolarki okiennej dla 20 osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia o specjalności Monter stolarki okiennej dla 20 osób bezrobotnych. 1. Usługa dotyczy zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla 20 osób. 2. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby osób skierowanych na szkolenie. 3. Szkolenie ma na celu zdobycie nowych umiejętności zawodowych. 4. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne zarejestrowane i skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach. 5. Program szkolenia musi obejmować naukę teoretyczną i praktyczną w zakresie: 1. technologii montażu stolarki okiennej 2. technologii demontażu stolarki okiennej 3. materiałoznawstwa 4. podstaw bezpieczeństwa i higieny pracy 5. maszynoznawstwa 6. umiejętności i metod aktywnego poszukiwania pracy 6. Czas trwania szkolenia - 240 godzin 7. Zamawiający wymaga zakupu materiałów przeznaczonych do realizacji praktycznej części szkolenia. Kwota wydatków materiałowych na jednego uczestnika może wynieść do 3500 złotych. 8. Zajęcia powinny odbywać się: 1) w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i powrót, 2) nie mniej niż 30 godz. zegarowych tygodniowo. 9. Zajęcia praktyczne nie mogą stanowić mniej niż 60% godzin całości programu. 10. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 11. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. 12. Miejsce realizacji szkolenia: - zajęcia praktyczne na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Waniorowo 4 13. Szkolenie kończy się wewnętrznym egzaminem sprawdzającym poziom nabytej wiedzy i umiejętności w trakcie szkolenia oraz wydaniem przez jednostkę szkoleniową zaświadczenia o ukończeniu kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.. (Dz.U.2007. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniają warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia/Nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy, 4. dokumenty potwierdzające uprawnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności dopuszcza się wprowadzenie innych osób lub podmiotów w zastępstwie. Należy wówczas przedstawić dokumenty potwierdzające nie niższy poziom wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych jak osoba/podmiot zastępowana/y, 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 12. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 13. program szkolenia z rozbiciem na poszczególne tematy/moduły w ujęciu łącznej ilości przewidzianych godzin na realizację danego modułu/tematu, 14. harmonogram szkolenia zawierający następujące informacje: 1) rozkład zajęć przewidzianych na szkolenie w rozbiciu na poszczególne dni i godziny, 2) tematykę poszczególnych zajęć każdego dnia, 3) wskazanie osoby prowadzącej zajęcia. 15. opis bazy na zajęcia teoretyczne potwierdzający jej zgodność z wytycznymi określonymi w dziale III pkt 13. niniejszej SIWZ . 16. kalkulację kosztów usługi szkoleniowej zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego w dziale XIX SIWZ, podziałem kosztów, 17. wykaz wykonanych szkoleń o tożsamym lub zbliżonym zakresie tematycznym, odpowiadających szkoleniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że szkolenia te zostały wykonane należycie. 18. wzór zaświadczenia, jakie otrzymają absolwenci szkolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.gryfice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach