Przetargi.pl
Montaż klimatyzacji w budynkach E, H i A Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 80 493
    REGON: 15310000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż klimatyzacji w budynkach E, H i A Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest montaż klimatyzacji wraz z uruchomieniem oraz wykonywanie okresowych przeglądów gwarancyjnych, w budynkach E, H, A Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w niniejszym rozdziale SIWZ, Wzorze umowy stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ, Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ oraz Dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zwane dalej „zadaniami”): a. zadanie I – montaż klimatyzacji dla budynku E b. zadanie II – montaż klimatyzacji dla budynku H c. zadanie III – montaż klimatyzacji dla budynku A 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 39717000-1 Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne 5. Należy wziąć pod uwagę, iż budynki E, H i A leżą na obszarze wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków. Przy montażu jednostek zewnętrznych może zaistnieć konieczność uzyskania zgody konserwatora zabytków. 6. Szczegółowy opis zadań znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. Zadanie I obejmuje modernizację klimatyzacji pomieszczeń na II piętrze w budynku E oraz wykonanie zasilania ze wskazanej rozdzielni głównej, wykonanie instalacji freonowej wraz rozmieszczeniem jednostek wewnętrznych, wykonanie instalacji skroplin według projektu. Zadanie II polega na montażu i uruchomieniu klimatyzacji w pomieszczeniu centrali telefonicznej w budynku H. Zadanie III obejmuje montaż i uruchomienie klimatyzacji w pokojach 16, 17, 27 w budynku A (wejście A1). W ramach wszystkich zadań Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie wskazanym w formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia kwoty należnej Wykonawcy, po negocjacjach z Wykonawcą, o kwotę mniejszą niż 15% wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu wykonywanych robót budowlanych, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy. 8. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonanie dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza przedmiot zamówienia. Zasady i warunki zlecania oraz rozliczania zmian: a. rozpoczęcie wykonywania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza przedmiot zamówienia, może nastąpić po zawarciu aneksu zmieniającego zapisy umowy w tym zakresie. Podstawą do podpisania aneksu będzie protokół konieczności zatwierdzony przez Wykonawcę i Zamawiającego. b. podstawą do rozliczenia dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza przedmiot zamówienia będą kosztorysy opracowane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie następujących założeń: - ceny składników cenotwórczych, tj. stawki roboczogodziny (R), ceny jednostkowe materiałów (M), cena najmu sprzętu (S), wskaźnik kosztów ogólnych (Ko) oraz wskaźnik zysku zostaną przyjęte z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę wg metody kalkulacji szczegółowej, - w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty na w/w podstawie, brakujące ceny materiałów (M) i sprzętu (S) zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania, - podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w w/w kosztorysach, a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR, zastosowane zostaną KNNR, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. 9. Niniejsze zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1065 z późn. zm.). 10. Roboty budowlane wykonywane będą na obiektach czynnych. 11. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i urządzenia oraz przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej i technicznej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oraz wycenę materiałów, technologii i urządzeń równoważnych materiałom, technologiom i urządzeniom przyjętym w przedstawionej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej. Urządzenia, materiały i technologie te muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i eksploatacyjne materiałów, technologii i urządzeń wskazanych w w/w dokumentacji, a także spełniać ich funkcje użytkowe. Wykazanie, że materiały równoważne spełniają standardy wskazane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 12. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 6 do SIWZ określa podstawowe wymagania Zamawiającego w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych przeznaczonych do zamontowania w ramach niniejszego postępowania. W Formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ w tabeli I Wykonawca powinien wskazać modele urządzeń klimatyzacyjnych spełniających wymagania Zamawiającego, które oferuje w postępowaniu, poprzez podanie nazwy handlowej oferowanego sprzętu wraz z dokładnym opisem parametrów sprzętu i/lub podanie nazwy/kodu producenta oferowanego modelu umożliwiającego jednoznaczną identyfikację oferowanego sprzętu. W przypadku braku możliwości jednoznacznej identyfikacji zaoferowanego sprzętu lub niespełnianiu przez zaoferowany sprzęt wymagań Zamawiającego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w składanej ofercie producenta, modelu, parametrów urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego i we wskazanym przez niego terminie kart katalogowych oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych. Karta katalogowa powinna zawierać w szczególności: nazwę producenta, nazwę proponowanego modelu/typu urządzenia klimatyzacyjnego, wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające zweryfikować, czy oferowane urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego. 14. Zmiana modeli zaoferowanych przez Wykonawcę może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 15. Szczegółowe zasady współpracy między Wykonawcą i Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania nieujęte w SIWZ zostały zawarte we Wzorze umowy stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 16. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu terminu z pracownikiem Działu Obsługi Technicznej Obiektów p. Piotrem Olewińskim pod nr tel. 71 36 80 541. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy składać w trybie określonym w ustawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: a. dla zadania I 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych 00/100), b. dla zadania II 200,00 PLN (dwieście złotych 00/100), c. dla zadania III 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniższych formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 07 1090 2529 0000 0006 3400 0503 z dopiskiem w tytule przelewu „wadium w postępowaniu K-DZP.362.1.27.2019”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku, ewentualnego ponownego wniesienia oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 7SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 4do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu oraz Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej, wypełniając zał. nr 4 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”),natomiast punkt 2 wykreśla

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach