Przetargi.pl
Montaż i demontaż uszkodzonych barier drogowych na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż i demontaż uszkodzonych barier drogowych na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Montaż i demontaż uszkodzonych barier drogowych na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław” 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót - demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem oraz zasypanie dołków po słupkach betonowych, - montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m (komplet wraz ze słupkami h = 1 900 mm i elementami odblaskowymi),- demontaż istniejących barier olsztyńskich przykręcanych żółtych wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. RDW Inowrocław ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław - montaż barier olsztyńskich przykręcanych żółtych 1,5mx1,1m – materiał Zamawiającego Tabela I. Demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. RDW Inowrocław ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław 1. 251 58+204-58+228 Piechcin prawa 16 2. 253 8+200-8+220 Obielewo lewa 20 3. 254 6+640-6+660 Antoniewo lewa 20 4 255 5+140-5+152 Dobieszewice lewa 12 RAZEM 67 Tabela II. Montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m (komplet wraz ze słupkami h = 1 900 mm i elementami odblaskowymi).i 1. 251 58+204-58+228 Piechcin prawa 16 2 szt łukowo-promieniowe R-2,5 2. 253 8+200-8+220 Obielewo lewa 20 2 szt łukowo-promieniowe R-2,5 3. 254 6+640-6+660 Antoniewo lewa 20 2 szt łukowo-promieniowe R-2,5 4. 255 5+140-5+152 Dobieszewice lewa 12 2 szt łukowo-promieniowe R-2,5 RAZEM 67 Tabela III. Demontaż istniejących barier olsztyńskich przykręcanych żółtych wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. RDW Inowrocław ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław 1. 251 67+453-67+480 Kościelec lewa 27 2. 251 67+640,5-67+672 Kościelec prawa 31,5 3. 251 68+630,5-68+674 Kościelec prawa 43,5 4. 251 71+120,5-71+158 Cieślin lewa 37,5 RAZEM 139,5 Tabela IV. Montaż barier olsztyńskich przykręcanych żółtych 1,5mx1,1m – materiał Zamawiającego 1. 251 67+453-67+480 Kościelec lewa 27 2. 251 67+640,5-67+672 Kościelec prawa 31,5 3. 251 68+630,5-68+674 Kościelec prawa 43,5 4. 251 71+120,5-71+158 Cieślin lewa 37,5 RAZEM 139,5 Zamawiający przekazuje materiał Wykonawcy: - bariera olsztyńska żółta 1,5m/1,1m w ilości 93szt - kołki rozporowe i ilości 744szt (8szt na 1 barierę olsztyńską) W razie uszkodzenia przekazanych materiałów, Wykonawca uzupełni materiał na własny koszt. Zgodnie z obowiązującymi normami EN-PN 1317 dla wszystkich pozycji tabeli nr II przyjmuje się: - poziom powstrzymania: N2; - poziom intensywności zderzenia: A; - poziom odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą: W5. 3. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany lokalizacji i ilości w stosunku do wskazanych w tabelach I, II, III, IV 4. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 8. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót będących integralną częścią dokumentacji technicznej. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233280-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. Dz.U. 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach