Przetargi.pl
Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla RDW Tuchola w 2018 roku

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla RDW Tuchola w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla RDW Tuchola w 2018 roku” 2. Zamówieniem objęto drogi wojewódzkie administrowane przez RDW Tuchola 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót - demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem oraz zasypanie, zagęszczenie dołków po słupkach; - montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4m ( komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp.); Tabela I. Montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m - (N2W5A) sp09/4 (komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp.). sp09/4 lp. nr drogi lokalizacja (w km od – do) miejscowość strona długość odcinka (w mb) rodzaj (funkcja drogowa) uwagi 1 189 41+042÷41+058 Zakrzewek L 16,00 Drogowa Przepust 2 189 41+042÷41+058 Zakrzewek P 16,00 Drogowa Przepust 3 189 44+810÷44+830 Zakrzewek L 20,00 Drogowa Przepust 4 189 44+810÷44+830 Zakrzewek P 20,00 Drogowa Przepust 5 189 46+059÷46+061 Witunia L 12,00 Drogowa Przepust 6 189 46+059÷46+061 Witunia P 12,00 Drogowa Przepust 7 241 33+090÷33+110 Zboże-Więcbork L 20,00 Drogowa Przepust 8 241 33+090÷33+110 Zboże-Więcbork P 20,00 Drogowa Przepust 9 242 0+411÷0+423 Runowo L 12,00 Drogowa Przepust 10 242 0+411÷0+423 Runowo P 12,00 Drogowa Przepust 11 242 4+825÷4+837 Borzyszkowo L 12,00 Drogowa Przepust RAZEM 172,00 Tabela II. Demontaż, montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m - (N2W5A) sp09/4 wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp.). lp. nr drogi lokalizacja (w km od – do) miejscowość strona długość odcinka (w mb) rodzaj (funkcja drogowa) uwagi 1 241 91+308 Skrzyżowanie m. Żurawia P 12,00 Drogowa Skrzyżowanie 2 241 91+308 Skrzyżowanie m. Żurawia P 4,00 Drogowa (łukowa R3) Skrzyżowanie RAZEM 16,00 3.1 Ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załączniku nr 2 winny w szczególności uwzględniać w przypadku: - demontażu istniejących barier: całkowitą cenę demontażu bariery, cenę wywozu zdemontowanych barier w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem, zasypanie i zagęszczenie dołków po słupkach oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - dostawę, montaż wraz z transportem barier: całkowitą cenę montażu barier, cenę dowozu do miejsca w którym będzie dokonywany montaż z miejsca składowania barier oraz załadunek, cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; 3.2 Roboty i dostawy będące przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi; 3.3 Montaż i demontaż barier winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3.4 Bariery drogowe powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. z późn. zm.) – Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach; 3.5 Termin każdorazowej dostawy - montażu lub demontażu: Najkrótszy możliwy gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia wymagany przez Zamawiającego powinien wynosić 3 dzień roboczy. Najdłuższy możliwy gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia uwzględniany przy ocenie ofert: 9 dni roboczych. Najkrótszy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego powinien wynosić 3 dzień roboczy. Najdłuższy możliwy termin dostaw uwzględniany przy ocenie ofert: 9 dni roboczych. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany lokalizacji, ilości lub zmniejszenia zakresu zamówienia w stosunku do wartości wskazanych w tabeli I. 4. Zgodnie z obowiązującymi normami EN-PN 1317 przyjmuje się: -poziom powstrzymania: N2; -poziom intensywności zderzenia: A; -poziom odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą: W5. 5. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST i projekcie będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Marszałka Województwa Kujawsko - Pomorskiego. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 9. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, „Wytycznych stosowania drogowych barier ochronnych na drogach wojewódzkich województwa kujawsko – pomorskiego, Bydgoszcz 2012r. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233280-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznik nr 2 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. Dz.U. 2017 poz. 570 z późn. zm), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach