Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-667 Warszawa, Trakt Lubelski 353
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 277 35 00 , fax. 22 277 35 53
- Data zamieszczenia: 2022-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
Trakt Lubelski 353
04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 277 35 00, fax. 22 277 35 53
REGON: 010836340 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring stanu środowiska, transport odpadów, dowóz pracowników i sprzętu, sprzątanie wyznaczonych terenów wraz z zapewnieniem pracownikom niezbędnego sprzętu, usuwanie dzikich wysypisk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Krótki opis przedmiotu zamówienia: - patrolowanie pojazdem mechanicznym terenów będących we władaniu m. st. Warszawy,- transport osób, przewóz narzędzi, worków i wyposażenia BHP,- sprzątanie wyznaczonych terenów,- utrzymanie czystości na terenie nieruchomości przy ul. Włókienniczej 54 i dwóch parkingach przy ul. Włókienniczej,- utrzymanie zieleni dwóch miejsc pamięci narodowej,- usuwanie wskazanych wysypisk śmieci.Szczegółowy opis i zakres usług zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy pzp. wykonawcy, którzy:6.1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 1 i 2 pkt 1,2,3,4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie ww. warunku ocenione będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ), wchodzącego w skład oferty i dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2, 6.1.3.6.1.2. Dysponują każdego dnia wykonywania usług minimum 18 osobami niepełnosprawnymi zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zatrudniać minimum 50% ogółu pracowników zatrudnionych w firmie, stanowiących osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego wykaz osób - załącznik nr 6 do SWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zatrudnione zgodnie są z w/w przepisami.6.1.3. Wykonali lub nadal wykonują (przedstawić wykaz głównych wykonanych usług) w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, główne usługi stanowiące przedmiot zamówienia jako generalny wykonawca lub podwykonawca – w tym co najmniej 3 usługi, polegające na wykonywaniu usług monitoringu stanu środowiska, transport odpadów, dowóz pracowników i sprzętu do miejsca pracy, wycinka krzaków, sprzątanie wyznaczonych terenów wraz z zapewnieniem pracownikom niezbędnego sprzętu, bezzwłoczne usuwanie dzikich wysypisk i zanieczyszczeń - każda o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością i prawidłowo ukończone.6.1.4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. minimum trzy pojazdy mechaniczne dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażone w miejsca siedzące dla sześciu osób plus kierowca oraz posiada skrzynię ładunkową. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ) oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą potwierdzających, że dysponuje potencjałem technicznym opisanym w pkt 6.1.4. SIWZ.6.1.5. Posiadają stosowny wpis do Działu VII rejestru BDO w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. Posiadają odpowiedni wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z art. 9c ust 1 ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.6.1.6. Posiadają własną sortownię odpadów lub podpisaną umowę z sortownią na odbiór odpadów zebranych z terenu dzielnicy. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą potwierdzających spełnienie tego warunku na podstawie ksero dokumentów umożliwiających dostęp do sortowni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.
Dodano: 2024-07-10 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-07-10 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2024-07-02 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
Dodano: 2024-07-02 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
Dodano: 2024-06-27 - Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
Dodano: 2024-06-13 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
Dodano: 2024-06-07 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-06-07 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-06-04