Przetargi.pl
Monitoring Śródmieścia miasta Włocławek

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring Śródmieścia miasta Włocławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn. Monitoring Śródmieścia miasta Włocławek. 1. Obszary miasta objęte systemem monitoringu : a) kwartał wyznaczony przez ulice: Plac Wolności - Zduńska - Plac Zielony Rynek - Związków Zawodowych - Królewiecka - Łęgska - Ogniowa - Bulwary - Gdańska -Brzeska - Plac Wolności; b) rejon Szkoły Podstawowej Nr 10 przy ul. Starodębskiej, cała długość ul. Kościuszki, Park im. H. Sienkiewicza we Włocławku wraz z Placem Kopernika, rejon Dworca PKP/ PKS; W wyznaczonym kwartale szczególnie niebezpieczne miejsca wskazane przez Policję i Straż Miejską to : - budynek Zespołu Szkół Zawodowych przy ul. Ogniowej; - rejon Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Cyganka; 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu monitoringu składającego się z ok. 30 - 35 nowych kamer oraz zintegrowanie z systemem kamer już funkcjonującym w mieście. Proponowane rozmieszczenie nowych kamer oraz usytuowanie już istniejących w rejonach zaznaczonych na mapie. Ostateczną lokalizację kamer należy uzgodnić ( w formie odpowiednich umów ) z właścicielami budynków i obiektów zaakceptowanych przez Urząd Miasta Włocławek. Preferowane miejsca montażu kamer na budynkach komunalnych i miejskiej użyteczności publicznej. 3. Usytuowanie stanowisk dozoru wizyjnego : a) Główne Stanowisko Dozoru i Rejestracji - budynek Urzędu Miasta przy ul. 3 Maja 26, sala konferencyjna; b) Stanowiska podglądu wizyjnego : - w budynku Komendy Miejskiej Policji, ul. Okrężna 25, - w budynku Straży Miejskiej, ul. Bojańczyka 11/13. Konieczność zintegrowania istniejących stanowisk podglądu wizyjnego w KM Policji i Straży Miejskiej do pracy w nowobudowanym systemie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca winien w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywać, min. 2 usługi projektowania systemów monitoringu wizyjnego obszarów miejskich o łącznej wartości niemniejszej niż 80 000,00 zł (brutto). 2)Wykonawca powinien się wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą: - z uprawnieniami projektowymi do projektowania dokumentacji w specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 j.t.). 3)Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, wymienionych w treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych 1.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, wymienionych w treści art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, 1.3 Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, polegających na wykonaniu min. 2 usług projektowania systemów monitoringu wizyjnego obszarów miejskich o łącznej wartości niemniejszej niż 80 000,00 zł (brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 1.4 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 1.3 1.5 Wykaz potwierdzający dysponowanie odpowiednią kadrą niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoba posiadającą: a)uprawnienia do projektowania dokumentacji w specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 j.t.). 1.6 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.5., Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.7 Oświadczenie Wykonawcy, iż osoby o których mowa punkcie V.I. ppkt 1.5 litera a), b), posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję właściwego organu stwierdzającą posiadanie przez osobę, uprawnienia projektowe do projektowania dokumentacji w specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o których mowa w treści art. 14 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), b)zaświadczenie właściwej Izby, o którym mowa w treści art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), potwierdzające fakt wpisania osoby, posiadającej uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, z określonym w nim terminem ważności, c) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z art 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 j.t.). 1.8 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł. 2. Dokument, umożliwiające identyfikację Wykonawcy: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach