Przetargi.pl
Konserwacja systemów ochrony i ppoż.

Jednostka Wojskowa Nr 4246 ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Szubińska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3782510 , fax. 052 3782584
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4246
    ul. Szubińska 2 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3782510, fax. 052 3782584
    REGON: 09320866200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona (jednostka wojskowa)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemów ochrony i ppoż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na okresowej konserwacji systemów alarmowych, ppoż. oraz systemów monitoringu - telewizji przemysłowej. Zamówienie obejmuje kompleksową konserwację i naprawę urządzeń systemów alarmowych i ppoż. oraz systemów telewizji przemysłowej znajdujących się na terenie kompleksu nr 1165 przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy. Zakresem usługi objęte są wszystkie elementy systemu alarmowego, w skład którego wchodzą m.in.: - system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), - system kontroli dostępu (KD), - system telewizji dozorowej, - system sygnalizacji pożaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 UPZP; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, w tym m.in.: - aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zm.); 3) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a. pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez właściwą Służbę Ochrony Państwa, legitymującym się poświadczeniem bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej TAJNE, b. co najmniej pięcioma licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego, w tym licencje: -I stopnia lub wyższą - muszą posiadać minimum 3 osoby, -II stopnia lub wyższą - muszą posiadać minimum 2 osoby, c. osobami przewidzianymi do wykonywania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia, legitymującymi się aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli NATO SECRET lub wyższej, d. co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji, w zakresie: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, e. co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do dozoru urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) legitymującym się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonywania pracy w zakresie dozoru, w zakresie: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, f. Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: w zakresie konserwacji: - systemu alarmowego - co najmniej jedna usługa, - systemu monitoringu - telewizji przemysłowej - co najmniej jedna usługa, o wartości - liczonej w skali 12 m-cy - nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda. 4) potwierdzą, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.: a. do wykonywania zamówienia Wykonawca (podmiot trzeci) musi posiadać odpowiednie pisemne pozwolenie Gwaranta (firma P.H.U. ZBAR), umożliwiające wykonanie niniejszego zamówienia z jednoczesnym zachowaniem praw gwarancyjnych przez Zamawiającego, (zgodnie z wymaganiami Gwaranta, dla zachowania gwarancji, podmiot trzeci zamierzający uzyskać pozwolenie Gwaranta i wykonywać czynności wynikające z bieżącej obsługi i konserwacji elementów systemu powinien posiadać: autoryzację firmy Kidde Polska, autoryzację firmy Robert Bosch lub jej dystrybutora na system telewizji dozorowej, autoryzację firmy Schrack Seconet, autoryzację na system alarmowy Galaxy, autoryzację na system kontroli dostępu firmy Kantach, autoryzację firmy IFTER Jerzy Taczalski na system InPro BMS, świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia upoważniające do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET, autoryzację firmy TECHOM na konserwację systemów alarmowych klasy SA-4, pracowników z certyfikatami bezpieczeństwa o klauzuli NATO SECRET, pracowników z licencjami pracownika zabezpieczenia technicznego (przynajmniej jeden licencję II stopnia), pracowników z uprawnieniami elektrycznymi SEP E i D do 1 kV), Zakres autoryzacji/pozwolenia musi umożliwiać realizację niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez: DTR, warunki gwarancji oraz zalecenia producentów (dystrybutorów) konserwowanych urządzeń, b. przedstawi świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, stwierdzające, że jednostka (Wykonawca) posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą NATO SECRET (NATO Security Clearance Certificate) wydane przez właściwą Służbę Ochrony Państwa. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11.1 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1. aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 4 do SIWZ), 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 UPZP(wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 4 do SIWZ), 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1. aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (odpowiednio do zakresu zamówienia), 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt. 10.1.3 SIWZ): dot. ppkt a, b, c, d i e: 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 2. aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocnika ochrony, przeprowadzonym przez właściwą Służbę Ochrony Państwa, 3. aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, o klauzuli min. TAJNE (dla osoby o której mowa w pkt 10.1.3) a.), 4. aktualne licencje pracowników zabezpieczenia technicznego, odpowiednio I lub II stopnia, 5. aktualne poświadczenia bezpieczeństwa, o klauzuli min. NATO SECRET (dla osób o których mowa w pkt 10.1.3) c.), 6. aktualne świadectwa kwalifikacyjne D i E w wymaganym zakresie, 7. oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy PZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 4 do SIWZ), dot. ppkt f: 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SIWZ), 2. dokument/-y potwierdzający/-e (np. referencja, protokół odbioru końcowego), że usługi/-a przedstawione/-a, w ww. wykazie zostały/-a wykonane/-a należycie, 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1. upoważnienie (autoryzacja) Gwaranta, 2. aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, wydane przez właściwą Służbę Ochrony Państwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach