Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157 , fax. (052) 58 58 273
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1 1
85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 32 88 157, fax. (052) 58 58 273 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE PROJEKTU ZAŁOŻEŃ DO PLANU ZAOPATRZENIA MIASTA BYDGOSZCZY W CIEPŁO, ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ I PALIWA GAZOWE DO 2025 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPRACOWANIE PROJEKTU ZAŁOŻEŃ DO PLANU ZAOPATRZENIA MIASTA BYDGOSZCZY W CIEPŁO, ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ I PALIWA GAZOWE DO 2025 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 uPzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzonego wykonaniem w ostatnich 3 latach co najmniej 1. zamówienia na usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, II.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Do dnia 30 października 2011 roku, w tym: 1) ETAP I: wykonanie opracowania pn. Założenia do planu zaopatrzenia Bydgoszczy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe do 2025 roku, zakończony jego przyjęciem przez Prezydenta Miasta podczas posiedzenia Kolegium Prezydenta w siedzibie Urzędu Miasta Bydgoszczy do 29 października 2010 roku, 2) ETAP II: uchwalenie Założeń do planu zaopatrzenia Bydgoszczy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe do 2025 roku przez Radę Miasta Bydgoszczy, po wcześniejszym uzyskaniu wymaganych przepisami prawa pozytywnych opinii, do 30 października 2011 roku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w pkt. I wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania, opisanego w pkt. I. ppkt. 2) warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), tj. wykonanie minimum 1 zamówienia związanego z realizacją usługi opracowania założeń planu zaopatrzenia w ciepło, energie elektryczną i paliwa gazowe dla miasta powyżej 200 tys. mieszkańców, z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania, 3) dokument/y potwierdzający/e, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiadające za kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 6) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na: *wiedzy i doświadczeniu, *potencjale technicznym, *osobach, *zdolnościach finansowych innych podmiotów, 8) *informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmiot udostępniający zdolności finansowe posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawiona nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku gdy wykonawca wskazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. I ppkt. 4 polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów. IV. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp , wykonawca przedkłada niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) *aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych: *oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, o którym mowa w pkt. IV. ppkt. 1), 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO WRAZ Z KOSZTORYSEM INWESTORSKIM WYSTAWY W OFICYNACH W MUZEUM TORUŃSKIEGO PIERNIKA
Dodano: 2016-05-02 - WYKONANIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO WRAZ Z KOSZTORYSEM INWESTORSKIM EKSPOZYCJI STAŁEJ I POKAZÓW MULTIMEDIALNYCH W TECHNICE 3D W DOMU MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Dodano: 2016-03-30 - WYKONANIE AKTUALIZACJI ZAŁOŻEŃ DO PLANU ZAOPATRZENIA BYDGOSZCZY W CIEPŁO, ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ I PALIWA GAZOWE DO 2025 ROKU
Dodano: 2014-03-10 - Drugie postępowanie na wykonanie projektu plastycznego i wykonawczego II części wystawy stałej w Domu Eskenów pt. Toruń i jego historia.
Dodano: 2013-04-18 - Monitoring Śródmieścia miasta Włocławek
Dodano: 2010-01-26