Przetargi.pl
Monitoring przebiegu, nadzór techniczny i kontrola prac związanych z wykonaniem dla powiatu pińczowskiego

Powiat Pińczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. Zacisze
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 576 001 , fax. 413 576 007
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pińczowski
    ul. Zacisze 5
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 576 001, fax. 413 576 007
    REGON: 29100943200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring przebiegu, nadzór techniczny i kontrola prac związanych z wykonaniem dla powiatu pińczowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na nadzorze inwestorskim nad wykonaniem: 1. digitalizacji i opisu metadanych dokumentacji PZGIK wraz z uporządkowaniem baz danych w systemie Ośrodek FB, 2. modernizacji ewidencji gruntów i budynków określonych jednostek ewidencyjnych, 3. dostawy baz danych BDOT i GESUT dla określonych jednostek ewidencyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w n/w kwotach należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: 1 000,00zł (tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie woli (Oferta) zawierające: - Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, włącznie z własnymi kosztami Wykonawcy i jest wynagrodzeniem niezmiennym przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. (Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC.) - Dowód wniesienia wadium jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniężnej - Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wykazem ich doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 – załącznik nr 4 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach