Przetargi.pl
Modernizację boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum w Pucku.

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. 1 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 586 730 533
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 6730500, 6730534, fax. 586 730 533
    REGON: 52624500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum w Pucku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum w Pucku. Inwestycja jest dofinansowana ze Środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2016. W ramach zadania projektuje się wykonanie: 1) boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej 2) bieżni prostej 4-torowej do biegu na 60m 3) skoczni w dal 4) chodników z kostki betonowej 5) dostawę i montaż wyposażenia sportowego i elementów małej architektury 6) oświetlenia terenu 7) rozbudowę systemu monitoringu szkoły Dzięki likwidacji barier architektonicznych obiekt w całości będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach Rozwiązania techniczne stanowiące załącznik do wykonania tych robót są przedstawione na rysunkach. 2. Inwestor posiada decyzję Starosty Puckiego o pozwoleniu na budowę. 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich innych robót, prac, badań, czynności (w tym przygotowania i złożenie w imieniu Inwestora dokumentów potrzebnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub udzielenia pozwolenia na użytkowanie), obowiązków i wymogów wynikających z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługi geodezyjnej, powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, projektu czasowej organizacji ruchu, projektu organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 4. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia przeprowadził wizję lokalną, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmioty zamówienia. 5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SIWZ oraz przedmiarach robót jako materiale pomocniczym. Uwaga! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w stosunku do projektów i specyfikacji technicznej i służą Wykonawcy do właściwego skalkulowania ceny swojej oferty. Zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. 6. Wykonawca, który wygra przetarg przed podpisaniem umowy zobowiązuje się dołączyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, który musi zawierać: liczbę porządkową pozycji, podstawę wyceny, ilości, tabelę elementów scalonych oraz zbiorcze zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu. 7. Na wykonane roboty budowlane okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 8. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SIWZ warunkach. 9. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnych z kryteriami technicznymi w PN i aprobatach technicznych. 10. Zamawiajacy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę min. 2 osoby wykonujące bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. , poz. 1502 z późn. zm.). 11. Osoby zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed zawarciem umowy, który będzie stanowił załącznik do umowy na realizację zamówienia. 12. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 11 były pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym dalszego podwykonawcy). 13. Zatrudnienie wskazanych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania prac określonych w § 2 umowy. 14. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10. 15. Wraz z wykazem, o którym mowa w ust. 11, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z osobami świadczącymi roboty w ramach niniejszej umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 16. Dodatkowo w trakcie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych udokumentować fakt zatrudniania osób, o których mowa w ust. 10. 17. Jeżeli z przyczyn o charakterze obiektywnym osoby wymienione w wykazie osób, o którym mowa w ust. 11 nie będą w stanie wykonywać niniejszego zamówienia, Wykonawca w ramach zastępstwa i po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego i udokumentowaniu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, będzie uprawniony do powierzenia wykonywania prac innym osobom na zasadach określonych w SIWZ. 18. Nie przedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 19. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących dane prace na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) za każdego pracownika nie zatrudnionego na podstawie umowy o pracę i wykonującego prace, o których mowa w ust. 10 oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta w Pucku, 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13, pokój nr 213. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium S. A. nr rachunku 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGKiM.271.8.2017.WK pn.: Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum w Pucku”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach