Przetargi.pl
Rewitalizacja placu zabaw przy przedszkolu nr 9 ul. Biskupa Dominika

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja placu zabaw przy przedszkolu nr 9 ul. Biskupa Dominika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rewitalizację placu zabaw przy przedszkolu nr 9 ul. Biskupa Dominika w Gdyni. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w dokumentacji projektowej , w tym:1) wykonanie robót budowlanych obejmujących, w szczególności:a) prace przygotowawcze: demontaż istniejących urządzeń zabawowych oraz części dotychczasowych nawierzchni, przygotowanie mechaniczne terenu pod przebudowę istniejącego placu zabaw, b) wycinkę części krzewów znajdujących się w obrębie istniejącego placu zabaw, c) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne, d) demontaż i utylizację materiałów z rozbiórki, e) budowę placu zabaw wraz z montażem nowych nawierzchni bezpiecznych i ciągów pieszych nawierzchni. Projektowane nawierzchnie:– nawierzchnia mineralno-żywiczną (w tym nawierzchnia specjalna) o powierzchni 78 m², –nawierzchnia ostrzegawcza- płyty chodnikowe typu sztruks 30x30 cm, w miejscu wydzielonych zatoczek na ławki oraz stojaki rowerowe wydzielony zostanie pas zabruku z kostki kamiennej łamanej o powierzchni 3,15 m², –nawierzchnia bezpieczna pod urządzenia zabawowe o powierzchni 107,50 m² –nawierzchnia żwirowa z wydzieloną strefą bezpieczną pod urządzenia zabawowe o powierzchni 95,5 m²,– nawierzchnia trawiasta o powierzchni 220 m²,f) zakup, dostawę oraz montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury, typu: –trampolina ziemna, huśtawka wagowa 4 osobowa, huśtawka wagowa sprężynowa, huśtawka podwójna, huśtawka podwójna (bocianie gniazdo + kubełkowa), stolik do piaskownicy, piaskownica sześciokątna, bujak na sprężynie, zestaw tablic edukacyjnych ze sklepikiem, sprężynowiec typu traktor, zestaw zabawowy z pochylnią i zjeżdżalnią, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami,g) zakup, dostawę oraz montaż elementów małej architektury, typu:– tablica informacyjna,– kosz na śmieci, – ławki z oparciem i podłokietnikiem,– ławki bez oparcia,– stojak na rowery,h) wykonanie nasadzenia nowych drzew i krzewów, odtworzenie nawierzchni bezpiecznych trawnika z siewu, 2) wykonanie dokumentacji odbiorowej powykonawczej, którą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej - 2 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie .PDF na nośniku USB/CD – 1 egz.Ponadto, i ile dla wykonania robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonane innych czynności, dokonanie zgłoszeń lub uzyskanie decyzji i zezwoleń, to wykonawca wykona te czynności, dokona zgłoszeń oraz uzyska niezbędne decyzje i zezwolenia własnym kosztem i staraniem. Zadanie realizowane jest w ramach budżetu obywatelskiego z 2021r. pn. Rewitalizacja placu zabaw przy przedszkolu nr 9 w Gdyni, dostępne pod linkiem: https://gdynia.zetwibo.pl/projekt/13735. Lokalizacja przedsięwzięcia: Teren inwestycji jest częściowo zagospodarowany. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest przy Przedszkolu nr 9, ul. Biskupa Dominika 5 w Gdyni, obręb ewidencyjny: 0003 Wzgórze Świętego Maksymiliana, obejmuje część działki: nr 543, która jest położona wokół części budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Biskupa Dominika 5,3,7 i zajmuje pas zieleni i chodników wokół zachodniej, północnej części budynku oraz plac zabaw usytuowany na południe i wschód od wschodniego skrzydła budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości3 400,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz. 419).4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni w PKO BP Oddział 14 w Gdyni, nr: PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP. 271.44.2024.6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy.8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.9. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium.12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy.13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1 – 4 ustawy.14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 - 13, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.15. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:2.1 wykazania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:trzech zamówień, z których każde obejmowało swoim zakresem roboty budowlane wykonane w trzech różnych lokalizacjach, polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu, o wartości jednostkowej równej lub wyższej niż 150 000 PLN brutto, każdeW przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wykazane ilości i wartości danego rodzaju robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnej umowy lub umów nie będą podlegać sumowaniu w celu spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu.Przez „jedno zamówienie” należy rozumieć umowę odpłatną zawieraną między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest nabycie przez zamawiającego od wykonawcy robót budowlanych. Przez „różną lokalizację” należy rozumieć umiejscowienie lub położenie obiektów budowlanych lub zadań inwestycyjnych.Przez „zagospodarowanie terenu” należy rozumieć zagospodarowanie terenu rekreacyjnego lub sportowego lub zabawowego, tj. placów zabaw lub obiektów rekreacyjnych wraz z montażem urządzeń zabawowych, urządzeń do ćwiczeń oraz małej architektury.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia lub umowy realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum firm), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu innego wykonawcy lub grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane. Przez „jedno zadanie - robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.2.2 skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:jednej osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy,Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w danej branży budowlanej, musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - odpowiednie dla tej branży, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.). oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334).W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane warunki udziału w postępowaniu o których mowa pkt 2.1 i 2.2, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach