Przetargi.pl
Modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 10 części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 10 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 10 części: 1. ul. Jaśminowa 6 m 3 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 2. ul. Staszica 22 m 13 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 3. ul. Reja 2 m 14 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 4. ul. Rynek Łazarski 16 m 12 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 5. ul. Św. Marcin 39 m 8a - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 6. ul. Głogowska 197A m 9 - w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 7. ul. Polna 52 m 2 – w tym wykonanie dokumentacji projektowej na c.o. gazowe, a także uzyskanie pozwolenia na budowę z Wydziału Urbanistyki i Architektury na wykonywanie prac, 8. ul. Św. Marcin 39 m 9 – w tym podział na dwa lokale mieszkalne 9A i 9B, 9. ul. Słupska 75 m 5 – w tym wydzielenie pomieszczenia łazienki, 10. ul. Szewska 14 m 15 - w tym wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu łazienki. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z przygotowanymi indywidualnie przez Wykonawcę przedmiarami robót oraz przeprowadzoną wizją lokalną. W przypadku wątpliwości wynikających z wytycznych należy zadać pytanie Zamawiającemu; po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Wywóz gruzu i odpadów z placu robót nastąpi na podstawie ustawy o: - odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013r., poz. 21), - utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. tekst jednolity (Dz. U. z 2016r., poz. 250). W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów – należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajności oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy zł 00/100), w tym dla części: 1 ul. Jaśminowa 6 m 3 – 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100), 2 ul. Staszica 22 m 13 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100), 3 ul. Reja 2 m 14 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 4 ul. Rynek Łazarski 16 m 12 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100), 5 ul. Św. Marcin 39 m 8a – 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto zł 00/100), 6 ul. Głogowska 197A m 9 – 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100), 7 ul. Polna 52 m 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), 8 ul. Św. Marcin 39 m 9 – 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100), 9 ul. Słupska 75 m 5 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 10 ul. Szewska 14 m 15 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Dokumenty, o których mowa w pkt 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 12.8-12.10 SIWZ przedkłada: 1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.8-12.10 SIWZ , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach