Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8694 800; 8694 801 , fax. 61 8694 809
- Data zamieszczenia: 2020-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8694 800; 8694 801, fax. 61 8694 809
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (3 części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 3 części: 1) ul. Królowej Jadwigi 54 m 3 w tym sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie rozbudowy wewnętrznej instalacji c.o. gazowej zwaną dalej ,,Dokumentacją” oraz uzyskanie wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanymi dalej ,,Pozwoleniami”, na roboty budowlane objęte Dokumentacją. 2) ul. Fredry 4 m 4 w tym sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę stolarki okiennej, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków, oraz obejmującej wykonanie rozbudowy wewnętrznej instalacji gazowej zwaną dalej ,,Dokumentacją” oraz uzyskanie wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanymi dalej ,,Pozwoleniami”, na roboty budowlane objęte Dokumentacją 3) ul. Jackowskiego 52a m 4 w tym sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie rozbudowy wewnętrznej instalacji c.o. gazowej zwaną dalej ,,Dokumentacją” oraz uzyskanie wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanymi dalej ,,Pozwoleniami”, na roboty budowlane objęte Dokumentacją. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie: 1) ul. Królowej Jadwigi 54 m 3 – 3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto zł 00/100), 2) ul. Fredry 4 m 4 – 5.300,00 zł( słownie: pięć tysięcy trzysta zł 00/100), 3) ul. Jackowskiego 52a m 4 – 4.250,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt zł 00/100), W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer sprawy oraz numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto pełnomocnika Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej wadialnej ma być: Miasto Poznań – Wydział Gospodarki Nieruchomościami - z siedzibą w Poznaniu, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.7, 13.8 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.7, 13.8 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 13.7 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13.7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie izolacji zewnętrznej ściany wschodniej budynku
Dodano: 2024-07-03 - Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
Dodano: 2024-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
Dodano: 2024-07-01 - budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach – ul. Ogrodowa
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27 - Adaptacja budynku pokoszarowego nr 7 na dydaktyczny na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie w formule “zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
Dodano: 2024-06-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rycerzew
Dodano: 2024-06-26