Przetargi.pl
Modernizacja zieleńca przy ul. Dzionkarzy wraz z wykonaniem ogrodzenia placu zabaw

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zieleńca przy ul. Dzionkarzy wraz z wykonaniem ogrodzenia placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleńca przy ul. Dzionkarzy w Gliwicach zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, instalacji elektrycznych oraz kanalizacji deszczowej, a w szczególności: Zagospodarowanie terenu zieleńca: 1. Roboty przygotowawcze - rozbiórki. 2. Podbudowy i nowe nawierzchnie (z kostki betonowej, hanse grand, nawierzchnia sportowa boiska, z kory). 3. Wyposażenie strefy rekreacyjno - sportowej. Uwaga: do przedmiaru nawierzchni należy doliczyć 80 mb obrzeża przy polu piaskowym placu zabaw Nivea (nie uwzględniono w projekcie). Kanalizacja deszczowa i ciągi drenarskie: 1. Kanały z rur PVC ?200 i ?250. 2. Studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych ?1000. 3. Studzienki połączeniowe w rur betonowych ?400. 4. Drenaż z rur z tworzyw sztucznych prostych Dn 1113-126mm. 5. Studzienki drenarskie karbowane ?315 zbiorcze i odwadniające. 6. Roboty ziemne, wykopy, zasypki, podsypki filtracyjne, próby szczelności i roboty geodezyjne. Budowa ogrodzenia placu zabaw: Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm. Dane techniczne przęsła: 1. Elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany. 2. Elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm. 3. Wysokość przęsła 1200 mm. 4. Szerokość przęsła 2400 mm. 5. Ilość przęseł wg projektu. Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną: 1. Elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany. 2. Elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm. 3. Wysokość przęsła 1200 mm. 4. Szerokość przęsła 2400 mm. 5. Tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe - minimum 4szt. 6. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm, -długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi. 7. Słupek panelowy do szybkiego demontażu. 8. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach: - wysokość 1200 mm, - szerokość 1200 mm. Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1/4 z każdego koloru. Instalacja elektryczna: 1. Dostawa, montaż, wykonanie zasilania w energię elektryczną szafy oświetleniowej, 2. Wykonanie oświetlenia skweru na bazie opraw parkowych np. ZHD1- 70 Park New lub równoważnych pod względem kształtu i mocy. Oprawy zamontować na słupach typu SAL-4B - 4,5 pomalowanych na czarno lub równoważnych pod względem kształtu, koloru i wymiarów. Słupy zabudować na prefabrykowanych fundamentach betonowych typu B60 - 5szt. 3. Wykonanie sieci kablowej, instalacji uziemiającej szafę oświetleniową i słupy. 4. Wykonanie pomiarów geodezyjnych. 5. Wykonanie prób i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej i uziemiającej. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga: należy przewidzieć koszty związane z dopuszczeniami do prac oraz nadzorami. Mała architektura i zieleń: 1. Demontaż ławek i koszy oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Dowóz i montaż ławek - 15 szt. (w tym 6 szt. własność Zamawiającego, a 6 szt. wraz z zakupem - ławki młodzieżowe) i koszy 7 szt. (w tym 5 szt. własność Zamawiającego z czego jeden to kosz mówiący i 2 szt. kosze do segregacji odpadów - wraz z zakupem) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Demontaż, odnowienie (usunięcie rdzy, wyczyszczenie, pomalowanie) i ponowny montaż urządzeń siłowych - 4 szt. 4. Demontaż, odnowienie (usunięcie rdzy, wyczyszczenie, pomalowanie) i ponowny montaż stołu wraz z ławkami do gry w szachy - 1 szt. 5. Dostawa i montaż stołu do pingponga - 2 szt. 6. Dostawa i montaż dostawa i montaż stojaków na rowery - 4 szt. 7. Dostawa i montaż słupków do siatkówki - 1 kpl. 8. Dostawa i montaż kosza do koszykówki - 2 szt. 9. Dostawa i montaż tablicy regulaminowej - 1 szt. 10. Dostawa i montaż piłkochwytów. 11. Dostawa i montaż ograniczników ruchu (słupków) - 30 szt. 12. Założenie nowych trawników parkowych na terenie całego zieleńca z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 13. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników i nasadzeń. 14. Nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym na materiał roślinny: W skład pielęgnacji gwarancyjnej wchodzi: - koszenie (w ilości; marzec - 1 koszenie, kwiecień - 1 koszenie, maj - 2 koszenia, czerwiec - 3 koszenia, lipiec - 3 koszenia, sierpień - 2 koszenia, wrzesień - 2 koszenia), - nawożenie (kwiecień i maj nawożenie NPK np. azofoska wieloskładnikowa, czerwiec nawożenie azotem np. saletra amonowa), - dosiewanie trawy (uzupełnienie) w przypadku stwierdzenia wypadów, - podlewanie ( w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych - według potrzeb), - uzupełnianie wypadów nasadzeń, - uzupełnianie kory, - odchwaszczanie nasadzeń w zależności od potrzeb ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w okresie wegetacji. Uwaga: nie wszystkie podane powyżej składniki pielęgnacji gwarancyjnej zostały ujęte w przedmiarze robót i należy je dodać do ogólnej ceny zamówienia. Uwaga: opis materiału roślinnego zamieszczony w załączniku A. Uwaga: wycinka drzew i krzewów leży po stronie Zamawiającego. Do kosztów należy dodać jedynie cenę za karczowanie pni (śr. 10-15 cm - 7 szt., śr. 16-25 cm - 5 szt., śr. 26-35 cm - 4 szt. oraz śr. 46-55 cm - 2 szt.). Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekty wykonawcze. 2. Przedmiary robót. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga: 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - protokoły z pomiarów i badań, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonani obiektu budowlanego z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w sobotę. 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 (trzydzieści tysięcy) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach