Przetargi.pl
modernizacja zespołów dźwigów osobowych w Domu Studenckim Jurand oraz Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94/3A , 3B w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja zespołów dźwigów osobowych w Domu Studenckim Jurand oraz Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94/3A , 3B w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dźwigów osobowych w DS. Jurand oraz Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94/3A , 3B. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną. Zamawiający dopuszcza podwykonawców zakresie robót ogólnobudowlanych (malowanie). Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ wraz z załącznikami oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (w załączeniu paszport istniejącego dźwigu z danymi technicznymi). A. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji technicznej i uzgodnienie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego. 2. Demontaż istniejących elementów podlegających wymianie. 3. Dostawa i wymiana systemu sterowania dla 3 dźwigów w układzie zbiorczym dwukierunkowym umożliwiającym dojazd kabin do najbliższego przystanku po zaniku zasilania. Aktualnie dźwigi posiadają drzwi szybowe półautomatyczne i nie posiadają drzwi kabinowych - należy w sterowaniu umożliwić późniejsze podłączenie drzwi automatycznych kabinowych i szybowych. 4. Dostawa i wymiana zespołu napędowego bezreduktorowego np. Ziehl Abegg dostosowanego do przełożenia 1: 1 i udźwigu kabiny 800kg i prędkości 1m/s. 5. Dostawa i wymiana podstawy układu napędowego na ramę wraz z kołami przystosowaną do wciągarek bezreduktorowych. 6. Dostawa i wymiana przeciwwagi na ramową przystosowaną do nowego układu linowego. 7. Przeróbka mocowania ramy kabinowej w celu dostosowania do nowej ilości lin. 8. Dostawa i wymiana instalacji szybowej. 9. Wymiana kaset wezwań na wyposażone w przyciski dostosowane dla osób niepełnosprawnych i niewidzących. 10. Wymiana panelu dyspozycji w kabinie na wyposażony w przyciski dostosowane dla osób niepełnosprawnych i niewidzących. 11. Wymiana wyświetlaczy piętrowych na diodowe , wyświetlające aktualne położenie i zamierzony kierunek jazdy. 12. Montaż systemów głosowych . 13. Wymiana oświetlenia w szybie na zgodne z PN-EN 81.1. 14. Wymiana oświetlenia w maszynowni na zgodne z PN-EN 81.1. 15. Dostawa i montaż systemu UPS umożliwiającego dojazd kabiny do najbliższego przystanku po zaniku napięcia. 16. Odnowienie ścian maszynowni - malowanie jednokrotne emulsją bez szpachlowania 235m2. 17. Parametry wciągarek: a. Wciągarka bezreduktorowa z magnesami trwałymi o ilości biegunów 20, b. Znamionowa moc wciągarki do 7kW, c. Prąd znamionowy do 23A, d. Moment silnika około 1120 Nm, e. Koło cierne o średnicy 320 mm zamontowane na osi silnika, f. Wciagarka wyposażona w dwa niezależne hamulce certyfikowane jako chwytacze jednokierunkowe oraz enkoder ECN 1313-2048 ENDAT. B. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, ewentualnymi opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. C. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania jakością zgodny ze standardem ISO lub równoważne. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy zabezpieczenia zdemontowanych części i elementów istniejących dźwigów a także utylizację ww w sposób zgodny z przedmiotowymi przepisami. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca podjął po remoncie współpracę w zakresie obsługi serwisowej remontowanych dźwigów i zapewnił zachowanie gwarancji na okres 36 miesięcy od terminu odbioru robót. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy obsługę serwisowo-gwarancyjną dźwigu w systemie 24h oraz w razie awarii przyjazd na miejsce zdarzenia do 2 h.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 27 października 2010 r. do godz. 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach