Gmina Sulików ogłasza przetarg
- Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 778 76 13 , fax. 75 775 69 22
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
ul. Dworcowa 5
59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
tel. 75 778 76 13, fax. 75 775 69 22
REGON: 23082144000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zabytkowej przystani spotkań w Studniskach Górnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: „Modernizacja zabytkowej przystani spotkań w Studniskach Górnych” Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie modernizacji istniejącego budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami, przedmiarem robót i dokumentacją projektową. 2.Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja techniczna (dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiar robót,) stanowiące załączniki nr 4 do SIWZ. 3.Klasyfikacja wg kodu CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 4.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości, parametrów, właściwości fizycznych. Zapis równoważne oznacza, że parametry materiałów muszą być co najmniej takie same jak materiałów przykładowych użytych w dokumentacji lub wyższe. 6.Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 7.W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 9.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi w tym prac ogólnobudowlanych, roboty rozbiórkowe, roboty remontowe, operatorzy sprzętu ciężkiego - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. 10.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 uPzp. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12.W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 13.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 14.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia 3 lata (36 miesięcy). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 19 wzoru umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 15. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 26 marca 2018 r. do godz. 12:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacz szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uproszczony kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
Dodano: 2024-07-17 - Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
Dodano: 2024-07-16 - REMONT I KONSERWACJA WYKUSZU KAPLICY ZAMKU GRODZIEC
Dodano: 2024-07-12 - Remont budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy
Dodano: 2024-07-11 - Remont pomieszczeń sanitarnych szkoły
Dodano: 2024-07-04 - I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
Dodano: 2024-07-01 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-06-30 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Bielskiej 4 w Bolesławcu
Dodano: 2024-06-28 - Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej
Dodano: 2024-06-25