Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych powiatu ząbkowickiego

Powiat Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 162 800 , fax. 748 162 850
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ząbkowicki
    ul. Sienkiewicza 11
    57200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 748 162 800, fax. 748 162 850
    REGON: 89071840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych powiatu ząbkowickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii do obiektów Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śl. i jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii do poniżej wymienionych obiektów zamawiającego: 1) Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie 2) Starostwo Powiatowe, ul. Prusa 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie 3) Starostwo Powiatowe, ul. Proletariatczyków 1, 57-200 Ząbkowice Śląskie 4) Starostwo Powiatowe, ul. Plac Strażacki 8, 57-220 Ziębice 5) Dom Pomocy Społecznej w Opolnicy „Zamek”, Opolnica 58, 57-256 Bardo 6) Dom Pomocy Społecznej w Opolnicy „Oleńka”, ul. Główna 60, 57-256 Bardo 7) Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 10, 57-220 Ziębice 8) Dom Pomocy Społecznej, ul. Kościelna 12, 57-220 Ziębice 9) Dom Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 3, 57-200 Ząbkowice Śl. 10) Dom Wczasów Dziecięcych, ul. Polna 10, 57-256 Bardo 11) Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śl. ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie 12) Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śl. Obwód drogowy Nr 2, 57-220 Ziębice ul. Sportowa 8 13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Proletariatczyków 9, 57-200 Ząbkowice Śl. 14) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Wrocławska 17, 57-200 Ząbkowice Śl. 15) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (pracownie komputerowe), ul. Wojska Polskiego 3A, 57-220 Ziębice 16) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (sala gimnastyczna), ul. Wojska Polskiego 6, 57-220 Ziębice 17) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (budynek główny), ul. Wojska Polskiego 3, 57-220 Ziębice 18) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (biblioteka), ul. Wojska Polskiego 3, 57-220 Ziębice 19) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (warsztaty szkolne), ul. Wojska Polskiego 3A, 57-220 Ziębice 20) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (internat), ul. Bolesława Chrobrego 12, 57-220 Ziębice 21) Liceum Ogólnokształcące ul. Powstańców Warszawy 8C, 57-200 Ząbkowice Śl. 3. Łączne prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2018r. do 30.04.2021r. wyniesie 2 843 505 kWh. 4. Podane przez zamawiającego prognozowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy ma charakter informacyjny służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości i nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. 5. Zamawiający ma prawo w trakcie trwania umowy do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, a podane stawki cenowe w formularzu cenowym obowiązują dla nowych punktów poboru energii elektrycznej. 6. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do ustawy. 7. Dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii, odbywać się będzie do istniejących punktów poboru energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 8. Rozliczenie za sprzedaną energię elektryczną odbywać się będzie na podstawie okresowych (zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego) wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych oddzielnie dla każdego punktu/obiektu Zamawiającego określonego w pkt.2. według stawek opłat wynikających z oferty Wykonawcy. 9. Faktury VAT za sprzedaną energię elektryczną będą wystawiane na poszczególne jednostki organizacyjne Powiatu Ząbkowickiego, w których użytkowaniu są obiekty zamawiającego wymienione w pkt. 2. 10. Zamawiający posiada zawartą umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z TAURON Dystrybucja S.A w Krakowie na czas nieokreślony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wadium w wysokości 18 000 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Ząbkowickiego Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć w oryginale do oferty. 8. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W dokumencie tym gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego albo żądanie złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenie dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 17. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej operatora. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez odrębnego wezwania z jego strony, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach