Przetargi.pl
Modernizacja wyposażenia komputerowego stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Józefowa

Miasto Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7790000 , fax. 022 7895102
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 1
    05-420 Józefów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7790000, fax. 022 7895102
    REGON: 01326872900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wyposażenia komputerowego stanowisk pracy w Urzędzie Miasta Józefowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 23 zestawy komputerowe, 2 notebooki, 5 drukarek laserowych monochromatycznych, 2 drukarki laserowe kolorowe, 5 monitorów LCD 19, 10 pakietów oprogramowania systemowego, 4 pakiety oprogramowania biurowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. b) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne upoważnienie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego a w szczególności : w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, o wartości nie niższej niż 50 000 netto każda. d) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz zrealizowanych zadań oraz dokumenty, że zadania te zostały wykonane należycie. Wykonawcy mający swoją siedzibę poza granicami RP składają odpowiednio dokumenty w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach