Zarząd Powiatu Pruszkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 7381407
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego
ul. Drzymały 30 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7381400, fax. 022 7381407
REGON: 01326714400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie czyszczenia urządzeń odwadniających przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie czyszczenia urządzeń odwadniających przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - Zrealizowali jako Wykonawcy w okresie (2005 -2009) minimum 2 (dwa) zamówienia o podobnym charakterze. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca; wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonana należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Płukanie, czyszczenie, udrażnianie oraz monitoring sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Michałowice - nr sprawy: ZP.271.2.26.2016
Dodano: 2016-04-05 - Bieżące i awaryjne utrzymanie w porzadku i czystości rowow burzowych z przepustami oraz koryt rzek w mieście Żyrardów na lata 2016 -2017
Dodano: 2016-01-26 - Usługa utrzymania systemu odwodnienia ul. Nowo-Wincentego na odcinku od wjazdu do Centrum Targówek do skrzyżowania z ul. Kondratowicza z przepompownią wód deszczowych w ul. Malborskiej oraz odwodnienia skrzyżowania drogi S-2 z Trasą Siekierkowską wraz z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi
Dodano: 2015-12-11 - Usługa polegająca na utrzymaniu systemu odwodnienia ul. Modlińska i ul. Poleczki wraz z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi
Dodano: 2015-11-25 - Usługa polegająca na konserwacji urządzeń odwadniających drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe na terenie m.st. Warszawy
Dodano: 2015-11-25 - Bieżące utrzymanie odwodnienia ulic będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów
Dodano: 2015-11-04 - Czyszczenie, płukanie i udrażnianie kanalizacji sanitarnej, nr sprawy: ZP.271.2.02.2015
Dodano: 2015-02-19 - Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich, z podziałem na 24 zadania - nr postępowania 012/15.
Dodano: 2015-02-05 - Czyszczenie odwodnień na drogowych obiektach inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie m. st. Warszawy
Dodano: 2014-10-17 - Czyszczenie, płukanie i udrażnianie kanalizacji sanitarnej - nr sprawy: ZP.2712.27.2014
Dodano: 2014-04-30