Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 03-982 Warszawa, ul. Gen. Romana Abrahama 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 673 82 00 , fax. 022 6738250
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Południe m. st. warszawy
ul. Gen. Romana Abrahama 10 10
03-982 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 673 82 00, fax. 022 6738250
REGON: 01609664990000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OSiR/331/03/09-ARTYKUŁY BIUROWE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. Opis warunków udziału w postępowaniu 12.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 12.1.1. Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 12.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy; 12.1.3. Spełnia wszystkie warunki określone w dokumentacji przetargowej. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warun-ków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 12.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni na podstawie treści tych dokumentów i oświad-czeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VI pkt. 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: 13.1. Ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza jednostkowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, b) wypełnionego formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) dokumentów wymienionych w pkt. 13.2 niniejszej specyfikacji. 13.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 12: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie obję-tym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e) Pełen wykaz asortymentu znajdującego się w dyspozycji firmy wraz z cenami jed-nostkowymi (katalog produktów wraz z cennikiem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23