Przetargi.pl
MODERNIZACJA WOJEWÓDZKIEJ PRZYCHODNI GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEJ

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA WOJEWÓDZKIEJ PRZYCHODNI GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja Wojewódzkiej Przychodni Ginekologiczno-Położniczej. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku zlokalizowanym przy ul. Lubartowskiej 81 w Lublinie, w zakresie dostosowania do wymogów przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r., poz. 739). Zakres robót obejmuje min.: - wymianę dachu z pogrążonego na dach dwuspadowy, - remont elewacji z termomodernizacją budynku oraz izolacją ścian fundamentowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - remont podziemnego łącznika komunikacyjnego łączącego Przychodnię z budynkiem Szpitala, - wymiana dźwigu osobowego, wraz z wykonaniem wszystkich czynności związanych z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego oraz usunięciem zdemontowanego dźwigu i jego złomowaniem, a także jego serwisowaniem i konserwacją w okresie gwarancji, - utylizacja odpadów po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych i montażowych, - prace ogólnobudowlane remontowe wewnętrzne, - roboty remontowe instalacyjne: elektryczne i teletechniczne, wodno-kanalizacyjne, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, - wykonanie instalacji tlenu medycznego wraz z dobudową tlenowni przyściennej jako rezerwowe źródło tlenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ), na którą składają się w szczególności: 1) przedmiary robót, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) projekty techniczno-wykonawcze. 3. Do realizacji zmówienia powinny mieć zastosowanie wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., dla których zgodnie z odrębnymi przepisami w sprawie aprobat i kryteriów technicznych dotyczących wyrobów budowlanych, wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, jeżeli nie zostały objęte certyfikacją określoną powyżej. 4. Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń lub jego producenta, przywołane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, służą jedynie określeniu pożądanego (przykładowego) standardu wykonania i należy je rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne, techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wykazanych w załącznikach do SIWZ). Należy przez to rozumieć, że dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych, jak i cech nie gorszych od wskazanych jako przykładowe w STWOiR i przedmiarach robót. Obowiązek udowodnienia równoważności zaoferowanego materiału leży po stronie Wykonawcy. 5. Instalacja gazów medycznych musi być wykonana zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. Nr 107 poz. nr 679 ze zm.) oraz Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC oraz normami zharmonizowanymi., Wykonawca podczas wykonywania musi przestrzegać wymogów norm w szczególności z grupy PN EN 737 oraz PN-EN 7396-1. 6. W celu realizacji zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego modernizacją z należytą starannością. Możliwość dokonania wizji po kontakcie telefonicznym (81) 740-25-76 z pracownikiem Działu Techniczno-Administracyjnego w dni robocze w godz. 8 00- 15 00. Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania robót, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 7. Z uwagi na przeprowadzanie prac na terenie Szpitala Ginekologiczno-Położniczego, przy funkcjonujących oddziałach, Zamawiający wymaga uzgadniania terminów wyłączeń wszystkich mediów tj.: wody, energii elektrycznej, gazów medycznych itp., w związku z realizacją ww. zadania. 8. W celu sprawnego przebiegu prac Zamawiający umożliwia realizację przedmiotu zamówienia również w dni wolne od pracy (z wyłączeniem ciszy nocnej). 9. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc parkingowych na terenie obiektu oraz utrudnienia w czasie trwania prac budowlanych, Zamawiający nie zapewnia miejsc parkingowych dla pracowników Wykonawcy natomiast wymaga przedłożenia w formie pisemnej wykazu samochodów służbowych pracownikó1)w Wykonawcy, którzy korzystać będą z wjazdu na teren szpitala, przed podpisaniem umowy . 10. Wykonawca opomiaruje media, niezbędne do realizacji zadania, we własnym zakresie, tj. pobór wody, energii elektrycznej. 11. Plac budowy i zaplecze Wykonawca zorganizuje na własny koszt i wygrodzi na terenie obiektu. 12. Informacja o podwykonawcach: 12.1) Zamówienie może być powierzone podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca: 1) w sytuacji kiedy samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wykazać części zamówienia, które będą im powierzone, 2) w sytuacji, w której w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 11 ust. 1 ustawy, Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22 ust. 2 b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy firm tych podwykonawców, oraz części zamówień które będą im powierzone. 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) w przypadku wygrania przetargu i realizacji robót modernizacji przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniem art. 2 pkt. 9 b i wytycznymi określonymi w art. 143 b ustawy Pzp (Dz. U. z 2013 r. poz. nr 907,984 i 1047). 5) zasady współpracy Wykonawcy z podwykonawca i dalszymi podwykonawcami określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Zlecenie wykonania części robót budowlanych podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie tej części robót. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia, zaniedbania podwykonawców tak jak za własne działania, uchybienia, zaniedbania. 13. Wykonawca udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz na dźwig osobowy. Dla elementów wbudowanych, maszyn, urządzeń i wyposażenia, gwarancja będzie zgodna co najmniej z okresem gwarancji udzielonym przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości: 48 600,00 PLN, przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Prawa zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach