Gmina Serniki ogłasza przetarg
- Adres: 21-107 Serniki, Serniki 1A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8550450 , fax. 081 8550456
- Data zamieszczenia: 2011-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Serniki
Serniki 1A 1A
21-107 Serniki, woj. lubelskie
tel. 081 8550450, fax. 081 8550456
REGON: 43101993900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wiejskiej świetlicy w Woli Sernickiej wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów publicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja wiejskiej świetlicy w Woli Sernickiej wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów publicznych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: Modernizacja świetlicy w Woli Sernickiej - branża elektryczna:Tablice rozdzielcze i linie zasilające - wg kosztorysu;Instalacja elektryczna w budynku - wg kosztorysu;Demontaż - wg kosztorysu;Naprawa tynków - wg kosztorysu; Modernizacja świetlicy w Woli Sernickiej - branża budowlana: Wymiana stolarki - wg kosztorysu; Nowa lamperia ścian - wg kosztorysu; Roboty malarskie - wg kosztorysu; Licowanie ścian - wg kosztorysu; Instalacja wod-kan - wg kosztorysu; Utwardzenie placu przy świetlicy - wg kosztorysu Zagospodarowanie przyległych terenów publicznych:Roboty przygotowawcze - wg kosztorysu;Roboty ziemne - wg kosztorysu; Odwodnienie korpusu drogowego - wg kosztorysu; Podbudowy - wg kosztorysu; Nawierzchnie - wg kosztorysu; Roboty wykończeniowe - wg kosztorysu; Oznakowanie dróg - wg kosztorysu; Elementy ulic - wg kosztorysu Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł), należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Serniki w Banku Spółdzielczym w Lubartowie/filia Serniki - Nr rachunku 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067. Wadium według wyboru wykonawcy należy wnieść w jednej lub w kilku formach określonych przepisami art. 45 p.z.p., tj. :-pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo; - kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.serniki.eurzad.eu, http://www.bip.lublin.pl/serniki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej na budynek wielorodzinny z przeznaczeniem na mieszkania socjalne na działce nr 247 w m. Nowy Stręczyn.
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie budowy budynku administracyjno-biurowego ze schroniskiem dla kotów przy ul. Braterstwa Broni w Zamościu
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana drzwi w pomieszczeniu serwerowni na drzwi klasy 4 w KPP w Hrubieszowie z demontażem i montażem osprzętu instalacji kontroli dostępu
Dodano: 2016-07-14 - Remont skrzydła zachodniego oraz pomieszczeń sanitarnych budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie sanitariatów na obiektach UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/42-2016/DOP-p).
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części
Dodano: 2016-06-08 - Bieżąca konserwacja korytarzy i klatek schodowych w budynku Starostwa Powiatowego część A w Puławach
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych w domach studenckich Manhattan i Broadway przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-05-18 - Wykonanie remontu oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych i korytarzach oraz instalacji elektrycznej w domu studenckim Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa sanitariatów w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/31-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-05-06